گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پزشکیان تمام و کمال کنار ایرانیان است
پزشکیان و آینده‌ای روشن و سرشار از امیدواری برای دانش‌آموزان و دانشجویان علی الخصوص دختران ایران
با آغاز سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور فصل تازه‌ای از زندگی خود را رقم می‌زنند. این روزها، امید به آینده‌ای روشن‌تر و پر از انگیزه، در دل جوانان این مرز و بوم علی الخصوص دختران ایران موج می‌زند.

 با توجه به تاکیدات اخیر دکتر پزشکیان رییس جمهور دولت وفاق ملی بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش جوانان علی الخصوص دختران در آینده کشور، این امیدواری دوچندان شده است.

 رییس جمهور دولت وفاق ملی همواره بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه پایدار تاکید کرده است. ایشان با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، تلاش کرده‌اند تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم کنند. حمایت از پژوهش، تقویت زیرساخت‌های آموزشی، توجه به مناطق محروم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان علی الخصوص دختران ایران، از جمله مواردی است که در برنامه‌های ایشان به چشم می‌خورد.

دانش‌آموزان و دانشجویان با امید به آینده‌ای روشن، به تحصیل و پژوهش می‌پردازند. آنها انتظار دارند که با حمایت‌های مسئولین، بتوانند به اهداف خود دست یافته و در آینده نقش مؤثری در پیشرفت کشور ایفا کنند.

 بصورت کلی آغاز سال تحصیلی جدید، فرصتی است برای تجدید قوا و آغاز فصل جدیدی از تلاش و کوشش. با توجه به تاکیدات دکتر پزشکیان (رییس جمهور منتخب و محبوب ایرانیان) بر اهمیت آموزش و پرورش، می‌توان امیدوار بود که آینده‌ای روشن در انتظار دانش‌آموزان و دانشجویان کشور باشد. 

جوانان باید با تلاش و پشتکار خود، از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند و در آینده‌ای نزدیک، به عنوان نیروی محرکه توسعه و پیشرفت کشور در کنار دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب ایرانیان ایفای نقش کنند.

شناسه خبر : 17314
تاریخ : 1403/7/1 07:03:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SaSKaE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پزشکیان #رییس جمهور #وفاق ملی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.