گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پساب تصفیه فاضلاب بوشهر در طرح‌های سرمایه‌گذاری استفاده شود
استاندار بوشهر پساب فاضلاب را یک منبع مهم آب در حل مشکلات طرح‌ها دانست و گفت: از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر در طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله اقتصادی و صنعتی و تولیدی استفاده شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بررسی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر با اشاره به اینکه پساب فاضلاب یک منبع مهم آب در حل مشکلات واحدهای سرمایه‌گذاری است اظهار داشت: اکنون سه شهر استان از جمله بوشهر، گناوه و دیلم تحت پوشش طرح جمع‌آوری فاضلاب به‌صورت صنعتی است که باید از خروجی تصفیه‌خانه این فاضلاب‌ها در حل مشکلات آب واحدهای صنعتی و اقتصادی استفاده شود.

وی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب را یک فرصت مهم در تأمین آب اجرا طرح‌های تولیدی و توسعه فضای سبز دانست و خاطر نشان کرد: اکنون پساب فاضلاب بدون هیچ استفاده‌ به هدر می‌رود که جذب سرمایه‌گذار در انتقال این ظرفیت به طرح‌های مورد نظر یک ضرورت است.

استاندار بوشهر بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر پساب تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر تأکید کرد و گفت: اجرا طرح‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای دیگر و توسعه شبکه طرح جمع‌آوری فاضلاب در محلات مختلف شهر بوشهر یک ضرورت است.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرا طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها بر تسریع تکمیل این طرح‌ها و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

شناسه خبر : 4335
تاریخ : 1401/9/12 06:10:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FCJypo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #تصفیه‌خانه #پساب فاضلاب #طرح اقتصادی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.