آخرین اخبار
پلمب یک آرایشگاه زنانه به دلیل دخالت درامور پزشکی
سرهنگ مجید عسکری نیا از اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در گلستان و پلمپ یک واحد آرایشگاه زنانه به دلیل دخالت درامور پزشکی خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل  از رکنا، سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه روند نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از فعالیت یک فرد متخلف که به صورت غیرمجاز در آرایشگاه زنانه در امور پزشکی دخالت و به انجام مواردی نظیر چربی کشی، تزریق ژل، بوتاکس، نخ کشی و... اقدام می نمود موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این آرایشگاه در گلستان شده و از اماکن مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ عسکری نیا در ادامه با اشاره اینکه ماموران از این آرایشگاه مقداری لوازم و تجهیزات پزشکی غیر بهداشتی کشف کردند بیان داشت: محل مورد نظر نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه در این راستا فرد متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

 
شناسه خبر : 12582
تاریخ : 1402/9/5 12:37:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nqCjCE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آرایشگاه #زنانه #دخالت #پزشکی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.