گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پلیس فتا به "معلم بلاگرها" هشدار داد/ خانواده ها می توانند از معلم‌ها شکایت کنند
معاون اجتماعی پلیس فتا به "معلم بلاگرها" هشدار داد که اگر حریم خصوصی و حقوق کودکان در فیلم‌هایی که در فضای مجازی توسط معلمان منتشر می‌شود، رعایت نشود، امکان شکایت خانواده دانش‌آموزان از این افراد وجود دارد

سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به انتشار فیلم‌هایی از دانش آموزان و کلاس درس توسط معلمان در فضای مجازی اظهار کرد: اصل انتشار چنین فیلم‌هایی از نظر قانونی مشکلی ندارد.

وی افزود: اما اگر در انتشار این فیلم‌ها حقوق کودکان و حریم خصوصی دانش آموزان رعایت نشود، خانواده دانش‌آموزان می‌توانند از آن معلم شکایت کنند و موضوع را از طرف پلیس فتا پیگیری کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا بیان کرد: در برخی از فیلم‌ها چهره دانش‌آموزان مشخص است که این کار مصداق رعایت نکردن حریم خصوصی کودکان است و خانواده‌ دانش‌آموزان می‌توانند از این موضوع شکایت داشته باشد.

پاشایی خاطرنشان کرد: در برخی دیگر از فیلم‌ها دانش‌آموزان رفتاری دارند که انتشار آن رفتار در فضای مجازی می‌تواند موجب تمسخر این کودک در این فضا و به سُخره گرفتن او شود که چنین رفتاری هم مصداق جرم در فضای مجازی است و در صورت شکایت خانواده دانش‌آموزان امکان پیگیری وجود دارد

شناسه خبر : 12035
تاریخ : 1402/8/6 10:21:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LvMoqb
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پلیس #فتا #معلم #بلاگر #هشدار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.