آخرین اخبار
پوشش ۹۰ درصدی خدمات ناباروری بیمه سلامت
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هم اکنون دولت سازمان‌های بیمه گر پایه را موظف کرده تا ۹۰ درصد هزینه درمان زوج‌های نابارور را با تعرفه دولتی و عمومی غیردولتی پرداخت شود.

به گزارش دریاکنار؛ داراب بارگاهی افزود: قبلا خدمت بیمه‌ای برای ناباروری و زوج‌های نابارور وجود نداشت .

وی گفت: این افراد با مراجعه به مراکز ناباروری طرف قرارداد خدمت بیمه‌ای را دریافت می‌کنند و اگر طرف قرارداد نباشند با ارائه اسناد و مدارک به سازمان بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه پرداخت می‌شود.

بارگاهی اضافه کرد: برای توان یابان بهزیستی نیز تا پیش از این تنها ۹ خدمت ارائه می‌شد که هم اکنون ۵۰ خدمت دیگر افزوده شده که ۷۰ درصد تعرفه خصوصی این خدمات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان از حمایت بیمه‌ای برای بیماران خاص خبرداد و گفت: این بیماران در صورت نشان دار شدن حمایت می‌شوند که در سامانه بیش از ۸ هزار نفر تا کنون شناسایی شده اند.

بارگاهی بیان کرد: بیماران خاص در مراکز دولتی دانشگاهی خدمات رایگان دریافت می‌کنند و حتی اگر به پزشک متخصص بخش خصوصی نیز مراجعه کنند ۸۰ درصد هزینه معاینه آن‌ها پرداخت می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 11799
تاریخ : 1402/7/26 06:59:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yFXynu
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بیمه سلامت #خدمات ناباروی #زوج های نابارور #خدمات رایگان #داراب بارگاهی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.