آخرین اخبار
پویایی مجتمع گاز پارس جنوبی با نقش‌آفرینی نخبگان
احمد باهوش در نشست با کارکنان نخبه مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر اینکه، محور و موتور اصلی رسیدن به دستاوردهای مهم، استفاده از خلاقیت و نوآوری نخبگان این مجموعه می‌باشد، گفت: اکنون زمان آن رسیده است که نخبگان این مجموعه برای پیشبرد اهداف متعالی و خلق دستاوردهای مهم در بخش های مختلف حضور فعال و گسترده داشته باشند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست بسیار صمیمی با جمعی از کارکنان نخبه این مجتمع بیان کرد: با حفظ و حمایت از سرمایه‌های انسانی، استعداد‌های برتر و نخبگان ارزشمند این مجموعه در مسیر دستیابی به اهداف سازمان و ثبت دستاوردهای مهم حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: امید داریم با همکاری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای توسعه و پیشرفت کشور به منظور حمایت از مستعدان برتر، گسترش و تعمیق نقش نخبگان مجتمع گاز پارس جنوبی زمینه برای افزایش اثربخشی و اثرگذاری آنان در این مجموعه فراهم گردد.

وی در ادامه گفت: ورود هرچه بیشتر نخبگان این مجموعه به حوزه‌های کلیدی، تصمیم‌سازی و ارائه مشورت‌های لازم به مدیران، موجب رشد و پویایی مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد شد.

باهوش یادآور شد: هدف این مجموعه، ثبت جایگاه‌ برتر برای اثربخشی بیشتر نخبگان و ارتقاء توان و ظرفیت بالای علمی آنان در تمام مسائل مهم و راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همچنین به تشکیل کارگروهی با حضور جمعی از نمایندگان نخبه این مجتمع اشاره نمود و تصریح کرد: انتظار است در این کارگروه با هم‌‌افزایی ایده‌ و اندیشه‌های نو کارکنان نخبه بتوانیم در مسیر بهبود فرایندهای متعالی مجموعه حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این حرکت صحیح و سنجیده بعنوان نمونه بارزی از مدیریت مناسب سرمایه‌های انسانی در بخش‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی فراگیر شده و پیشرفت کشور به دست جوانان انقلابی، متخصص و متعهد شتاب بیشتری گرفته و زمینه‌های هرچه بهتر و بیشتر رشد فنی و اقتصادی کشور فراهم گردد.

در این نشست با حضور مدیرعامل، کارکنان نخبه نظرات خود را در جهت تدوین شیوه‌های بهتر تعامل با یکدیگر و ساز و کار مشارکت ایده‌ها بیان کردند.

شناسه خبر : 5931
تاریخ : 1401/12/4 18:23:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Q8VRek
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پویایی #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.