آخرین اخبار
پویایی و نوآوری در اقدامات HSE پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ضروری است
سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اقدامات شاخص و ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه رعایت دقیق اصول ایمنی و تولید ایمن و پایدار گاز و محصولات جانبی گفت: پویایی و نوآوری در مسائل کلیدی اچ اس ئی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ضامن پایداری و استمرار تولید در مجتمع بزرگ گازی کشور است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید جلال نور موسوی، سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ای) شرکت ملی گاز ایران، صبح دوشنبه ( 28 آذرماه ) در نشست هم اندیشی با مدیران و روئسای اچ اس ئی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اقدامات بسیار ارزشمند و اساسی در حوزه رعایت و توجه به مسائل ایمنی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده سازی شده و اکنون باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم پویایی و نواوری درحوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این مجتمع بزرگ گازی کشور جاری شود.

وی در ادامه عنوان داشت: تقویت فرهنگ و نگرش پیشگیرانه و اتخاذ اقدامات شاخص، هدفمند و خلاقانه در حوزه اچ اس ئی حرکت به سوی آرمان‌های اساسی در این حوزه را شتاب می‌دهد.

نور موسوی در ادامه تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با بهره‌مندی از دانش نو و استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های داخلی در زمینه پویایی و تعالی اچ اس یی گام بر می‌دارد و دستاوردهای آن در این حوزه نشان از عزم راسخ و جدی مدیران و کارکنان فعال و پویا در این حوزه می‌باشد.

سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی گاز ایران در ادامه تصریح کرد: انجام آموزشهای اثربخش و هدفمند جهت ارتقاء دانش و سطح فرهنگ کاری اچ اس ئی تمامی کارکنان فعال و پرتلاش در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی الزامی و بسیار ضروری می‌باشد و این مهم می‌تواند سطح فرهنگ اچ اس ئی را افزایش دهد.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی مسعودنیا رئیس اچ اس ئی و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و روئسای این حوزه در ستاد و پالایشگاه‌های مجتمع مسائل و دغدغه‌های مهم را بیان کردند.

شناسه خبر : 4684
تاریخ : 1401/9/29 04:59:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N7dzXo
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی #سرپرست مدیریت ایمنی بهداشت ومحیط زیست #اچ اس ای #شرکت ملی گاز ایران #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.