آخرین اخبار
پویش «غزه بی‌مادر نیست» در استان بوشهر برگزار شد
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری پویش «غزه بی‌مادر نیست» در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، مائده پیامی 27 آذر 1402 با تسلیت ایام فاطمیه در سخنانی اظهار داشت: به واسطه ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بانوی جهادگر تبیین، طرح پویش یک روزه ( غزه بی مادر نیست) در قالب برنامه استغاثه برای رهایی کامل فلسطین با شعار هر محله یک محور مقاومت و هر بانو یک جهادگر تبیین در استان بوشهر برگزار شد. 
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در این پویش گروه کثیری از مادران وکودکان در اعتراض به جنایات اسراییل و حمایت از مادران و کودکان مظلوم فلسطینی در مکانی مقدس گرد هم آمدند. 
وی افزود: در این پویش با تبیین مبلغات روشنگر، اهمیت مسئله غزه و جایگاه دفاع از موضوع فلسطین در لایه کنشگری برای مردم تبیین شود.  
پیامی تصریح کرد: در حاشیه این پویش که همراه با استغاثه به حضرت زهرا (س) بود، نمایشگاه و گعده‌های پاسخگویی به شبهات برگزار و در آخر نماز استغاثه به حضرت زهرا (س) برگزار شد.

 
شناسه خبر : 12973
تاریخ : 1402/9/27 12:17:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kGRh6Z
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #غزه بی‌مادر نیست #پویش #اداره کل تبلیغات اسلامی #شهادت حضرت زهرا #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.