آخرین اخبار
💢پيام تبريك استاندار بوشهر به مناسبت هفته ملي مهارت
عبدالكريم گراوند استاندار بوشهر در پيامي فرا رسيدن هفته ملي مهارت را به فعالين مهارت آموزي استان بوشهر تبريك گفت.

به گزارش نشریه دریاکنارو نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، استاندار بوشهر در اين پيام آورده است:

همواره سیاست‌گذاران بر ایجاد اشتغال تأکید دارند و بسیاری از آنها رشد اقتصادی را در گرو ایجاد اشتغال می‌دانند، از این رو بیشتر کشورهای جهان برای غلبه بر مشکل بیکاری راه‌های تازه‌ای مانند آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را آغاز کرده‌اند.

توانمندسازي نيروي انساني از طريق آموزش مهارت هاي شغلي و تخصصي، در راستاي ترغيب و توسعه کارآفريني، به ويژه در مراکز آموزش مهارتي فنی و حرفه ای ، يکي از اين راهکارهاي اساسي است که مي تواند به عرضه نيروي انساني توانمند و کارآفرين و در نهايت کاهش مشکلات اقتصادي و اشتغال و همچنين افزايش بهره وري و کارايي شاغلين بخش هاي مختلف منجر شود.

با توجه به اجرای طرح های متعدد اشتغال زایی و توسعه ای در استان از جمله طرح های صنعتی ، سدسازی، شیلاتی و نهضت گلخانه ای، صنایع دستی و  دهها طرح بزرگ و کوچک دیگر، آموزش فنی وحرفه ای در استان باید متناسب با نیازهای بازار کار حرکت کرده و آموزش هایی را ارائه نماید که در راستای اهداف پیش بینی شده، منجر به ایجاد شغل و تخصص در افراد گردد.

در این راستا ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به عنوان متولی اصلی ارائه آموزش های فنی و مهارتی ، نقش این مجموعه در راستای تربیت و آموزش نیروی کار ماهر و توانمند در عرصه های گوناگون بر کسی پوشیده نیست و پیشرفت و تعالی استان در گرو کیفیت و کارآیی نیروهای متخصص، ماهر، خلاق و کارآفرین می باشد.

اینجانب هفته ملی مهارت و پیشاپیش ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان بوشهر تبریک عرض می نمایم و موفقیت های روز افزون برای خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای  را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 

عبدالکریم گراوند

استاندار بوشهر

شناسه خبر : 717
تاریخ : 1400/5/2 08:52:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GpcUpA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.