آخرین اخبار
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت روز پزشک
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، فرارسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

مشروح این پیام چنین است:

 

"لایَستَغنِی أهلُ كُلِّ بَلَدٍ عَن طَبیبٍ بَصیرٍ ثِقَةٍ؛

 

مردم هیچ شهرى از پزشکِ بصیرِ مورد اعتماد بی‌نیاز نیستند امام صادق (ع)

 

بار دیگر در صفحه تقویم تاریخ به روز یکم شهریورماه رسیدیم، روزی که برای گرامیداشت حکیم، دانشمند و طبیب بزرگ و نامدار ایران‌زمین، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا نام‌گذاری شده است تا یادآور جایگاه ارزشمند پزشک و پاسداشت ایثار، تلاش و اخلاص جامعه پزشکی باشد.

مجاهدت‌های بی‌بدیل جامعه پزشکی ایران در تاریخ پرفرازونشیب میهن، همواره الگویی درخشان بوده است و در سال‌های اخیر به‌ویژه دوران شیوع ویروس کرونا ازیک‌طرف و وجود تحریم‌های ظالمانه از طرف دیگر نتوانسته سد راهی بر این جان‌فشانی، مجاهدت و همت والای فرشتگان سفیدپوش در جان‌بخشی به بیماران شود.

بر خود لازم می‌دانیم که با اتخاذ سیاست‌های واقع‌بینانه، مدیریت هدفمند منابع و تصمیم‌های مؤثر، از جامعه پزشکی استان به شکل ویژه‌ای حمایت کنیم و از این جامعه خدمتگزار انتظار داریم همچون گذشته با تعهد به اصول اخلاقی، ارتقاء سطح علمی و عمل به ارزش‌های فرهنگ ایثار و جهاد برای کاهش آلام دردمندان جامعه گام بردارند.

این‌جانب، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، فرارسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی استان بوشهر و کشور تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ سلامت و سربلندی روزافزون شما عزیزان را در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت دارم.

 

دکتر حسن ملکی‌زاده

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر

اول شهریور ماه 1401"

شناسه خبر : 2932
تاریخ : 1401/6/1 04:11:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/t4ABG0
نویسنده خبر :
X

🔶سیده فاطمه آزمون
🔹کارشناس آموزش/روزنامه نگار 
🔹لیسانس زبان ادبیات فارسی 
🔹نائب رییس موسسه آموزشی تاشه پردازان
🔹دانشجوی ارشد زبان ادبیات فارسی
🔹خبرنگاردریاکنار

برچسب ها #روز.پزشک #دکتر.ملکی زاده #پیام.تبریک #جامعه پزشکی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.