گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک شورای اسلامی و دهیاری روستای بیدو بخش ارم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
شورای اسلامی و دهیاری روستای بیدو بخش ارم با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت. شورای اسلامی روستای بیدو، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

26مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند .

این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهداء و تمامی آزادگان سرافراز  سرو قامتان صبر و استقامت به خصوص آقایان قیطاس‌ اعظم ، افراسیاب رحیمی و فریدون خواجوی آزادگان شریف خطه سرافراز بخش ارم تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

شناسه خبر : 2852
تاریخ : 1401/5/26 13:56:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1XPMe6
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #سالروز ورودازادگان به میهن اسلامی #شورای اسلامی ودهیارروستای بیدو بخش ارم

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • مهدی
    1 سال قبل

    درود بر شما بخاطر ترویج و گسترش فرهنگ عفو و بخشش و همچنین عرض تسلیت به خانواده داغدار و محترم رحیمی و سپاس بخاطر رافت و گذشت سرهنگ قزل بیگلو جزو چهره های مردمی و ارزشمند طایف هستند خداوند شما و ایشان را همیشه سلامت و تندرست نگه دارد.