گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تسلیت فرماندار بوشهر در پی شهادت اسماعیل هنیه
صالح رحیمی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

متن پیام بشرح ذیل است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین

مکتب شهادت ما در اوج خود، امام حسین علیه السلام را دارد که رهروان خط سرخ آزادگی در امتداد تاریخ در میادین مختلف، نماد «السابقون، السابقون اولئک المقربون » بوده، صفحات سبقت، درس و مشقند و در آسمان عشق به الله می درخشند، هابیل آغاز گر است. اسماعیل آزمون ساز قربانی شدن، سر بریده یحیی توسط شیطان فصل دیگری از شهادت را در پرتو رسالت تبلوری پر رنگ می سازد تا این مسیر در منظومه ی ولایت و اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم و پیروان فداکار حضرتش ابعاد و اتباعی، شهادت طلب جان تازه بگیرد ..‌.

آنگاه که مناجات سحری مخلصین به عرش می رسد « خدا مارا پاکیزه بپذیر »! و پس از آن که تکرار پیام کربلایی عقیله ی بنی هاشم «سلام الله علیها » هر چند وقت یکبار زمزمه می شود که: «ما راینا الا جمیلا». 

با آنچه که از اسوه ی هیهات من الذلة آموختنی است قابل درک و فهم است و چه گویا بیان می نماید که در آن راه قدم برداشتن، رسیدن به «احدی الحسنیین» پیروزی یا شهادت، سرانجام جهاد است.

و اکنون سخن از مهمان شهید ملت ایران، مجاهد مبارز « اسماعیل هنیه » است که پیوست سفرش به کشورمان با شهد شیرین شهادت، مهاجر الی الله محسوب گردید و خداوند او را به سوی زندگی جاودانه در سعادت ابدی هدایت کرده و بعنوان بنده ی مومن و مشتاق شهادت فراخوانده است ...

 از شقی ترین جنایتکاران مفلوک حال حاضر جهان انتظاری جز این نبوده و نیست که برای جبران شکست های عرصه نبرد رو در رو را ناجوانمردانه، کورکورانه و نابخردانه به ترور مذبوحانه ی مردی بزرگ که در آغوش رهبر انقلاب اسلامی شأنی عزیز و در قلب امت اسلامی جایگاهی رفیع دارد دست یازند تا وی مظلومانه و غریبانه به جمع ارواح مطهرشهدا بپیوندد و در میان انوار الهی به معراج برسد و پرچم قدسی یک شهید به سهم شهیدی دیگر به رسم ادای امانت بسپارد و در شریف ترین موقعیت های پر رمز و راز دیدار و از حساس ترین لحظات مقدس جهادی بی امان و بدون مرز بین حق و باطل به نشان درخشان شهادت دست یابد. گرچه غم و اندوه شهادت مردی که عمرش را در راه حقجویی و دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین سپری کرده بر نهاد و جان همه ی مومنین سنگینی می کند. 

 و نمی توان از آن گذشت و عرض تسلیت و تبریک آن فقدان تلخ، خود ثقلی و تاثیری سهمگین بر دلها می گذارد اما قربت بشارت پیروزی بر صهیونیسم بین الملل و بیداری محرومین و مستضعفین عالم نهفته در تداوم راه هر شهید، پیمان انسجام و اتحاد محور مقاومت در ختم انتظار بعنوان نویدی ظفرمندانه در هر مقطع از تقابل حق و باطل آشکار و گامی دیگر به پیروزی نهایی نزدیک تر می کند.

زیرا مردان خدا در همه جا غیر خدا هیچ نمی بینند و جام سرخ شهادت را گوارای وجود سراسر مبارک و کسوت جهاد و حماسه را برازنده ی قامت زیبای خویش دیده و اینگونه بر جاماندگان این خیل عظیم فخر فروخته اند و به وعده ی خویش سرافرازانه در مقابل پروردگار عمل نموده اند.

و با این باور بر ارواح طیبه ی همه ی شهدا از صدر اسلام تاکنون سلام و صلوات ربوبی

 می فرستیم و یاد و خاطره ی همه ی فداییان گلگون کفن اسلام ناب را گرامی میداریم.

 

صالح رحیمی فرماندار بوشهر

شناسه خبر : 16174
تاریخ : 1403/5/11 18:43:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YMCewz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صالح رحیمی #شهادت #اسماعیل هنیه #تسلیت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.