آخرین اخبار
پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در پی جنایت تروریستی کرمان
عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه و پرچمدار رشادت‌های جبهه مقاومت در سراسر جهان، واضح و روشن است که سیره شهدا در مسیر توفیقات الهی جاودانه است.

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

 

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء-۹۳)

و هر کس، فرد با ایمانى را از روى عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است، در حالى که جاودانه در آن خواهد بود و خداوند بر او غضب و او را از رحمتش دور می‌کند.

 

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه و پرچمدار رشادت‌های جبهه مقاومت در سراسر جهان، واضح و روشن است که سیره شهدا در مسیر توفیقات الهی جاودانه است.

 

رجاء راسخ داریم فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی، جبهه‌های مقاومت و خون‌های به ناحق ریخته شده این جنایت، زمینه ساز تبلور بیش از پیش ایمان و اراده آحاد ملت است.

 

بنده به نمایندگی از جامعه بزرگ پتروشیمی بوشهر، ضمن اعلام همدردی، از درگاه ایزد متعال صبر برای خانواده های بازماندگان و شفای عاجل برا مجروحان مسئلم دارم.

 

جواد حاتمی 

مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در 

 

 

شناسه خبر : 13258
تاریخ : 1402/10/15 04:08:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AAa0kw
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #مدیرعامل پتروشیمی بوشهر #محکومیت #حادثه #تروریستی #کرمان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.