آخرین اخبار
پیام تسلیت معاون سیاسی استاندار بوشهر در پی حمله تروریستی در شیراز
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پیامی شهادت جمعی از زائران حضرت شاهچراغ(ع) بر اثر حادثه تروریستی - تکفیری در این حرم مطهر را تسلیت گفت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در این پیام آورده‌ است: عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس شاهچراغ(ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.
در ادامه این پیام آمده است: این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد.  
در ادامه این پیام آمده است: این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.  
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

شناسه خبر : 3855
تاریخ : 1401/8/5 14:31:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TJ3Ild
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تسلیت #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.