گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تقدیر رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مردم
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با پیامی از حضور پرشور و حماسه ساز مردم ولایتمدار همیشه در صحنه بوشهر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲تقدیر و تشکر کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر با بصیرت خود به همراه آحاد ملت ایران با حضور حماسی خود در این دوره انتخابات بار دیگر نشان دادند که پای نظام و انقلاب  ایستاده اند و این نشان از بیعت دوباره ملت بزرگ ایران اسلامی  با آرمان های بلند  امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و  و رهنمود های مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی)  که با فرمایشات خود تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند،دارد؛ مردم نشان دادند که با هر گرایش سیاسی در مقابل توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خواهند ایستاد و اجازه دخالت در امور کشور را به آنها نخواهند داد . 

این بار نیز دشمنان اسلام که با تمامی دستگاه های تبلیغاتی بر پایه دروغ و نفرت پراکنی در صدد ناامید کردن ملت بزرگ ایران بودند در این حماسه سیلی سختی خوردند، و این چیزی نیست جز اقتدار و قدرت مردم که همیشه آگاهانه در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعالی دارند .

اینجانب بر خود لازم میدانم از کلیه مسئولان ودست اندرکاران ،دستگاه ها ،نهادها شخصیت ها ،مراجع و علمای معظم ،اصحاب رسانه و به خصوص صدا و سیما و کلیه کسانی که در این حماسه بزرگ نقش داشته اند تا در مردم این شور و انگیزه را مهیا سازند تقدیر و تشکر می کنم .

همچنین از اعضای شورای نگهبان ،هیات های اجرایی ،ناظران ،کلیه نیروی های انتظامی ونظامی و امنیتی، سربازان گمنام امام زمان (عج) ، اعضای شورای تامین استان  واعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان و کسانی که در جهت برپایی و امنیت  این حماسه بزرگ تلاش کردند و شبانه روزی با همکاری و همدلی ،تمامی مسائل را رصد کردند تا یک انتخاب سالم و پرشور برگزار شود  صمیمانه تشکر می کنم .

ضمن تبریک به منتخبین مردم ولایتمدار بوشهر ، نمایندگان با همدلی و تعامل در راستای ارتقا استان بوشهرتلاش نموده و قدردان این مردم نجیب و شریف باشند .

 
شناسه خبر : 14283
تاریخ : 1402/12/13 08:30:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/B085uf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #استان بوشهر #رئیس کل

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.