آخرین اخبار
پیام روز جهانی قدس سرعت در فروپاشی رژیم صهیونیستی است
استاندار بوشهر پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را سرعت در فروپاشی رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی یک حادثه مهم تاریخی خلق کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در روز جهانی قدس مردم استان بوشهر همپای دیگر مسلمانان در دیگر کشورها وارد صحنه شدند، اظهار داشت: صمیمانه از حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی می‌شود.

 

وی با اشاره به حضور حماسی جوانان بوشهری در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: جوانان نسبت به دیگر گروه‌های سنی حق طلب‌ترند و از مظلوم دفاع و با ظالم مقابله می‌کنند و امروز حضور جوانان بوشهری در این مراسم قابل توجه بود و در کنار پیشکسوتان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور فعال داشتند.

 

استاندار بوشهر اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان نشان دهنده این است که نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی به هم پیوسته هستند و اهداف عالیه نظام اسلامی ایران را پیگیری می‌کنند.

 

محمدی‌زاده پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را سرعت در فروپاشی رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی به شدت خراب است و اختلافات داخلی و درونی اسرائیل غاصب افزایش یافته است.

 

وی افزود: مقامات صهیونیستی و آمریکایی پیش‌بینی کرده‌اند که با این روند سراشیبی، در آینده نزدیک اسرائیل سقوط خواهد کرد.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز بیش از 2 میلیون نفر از صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی آماده ترک و خروج از منطقه هستند ادامه داد: درگیری‌های مقامات اسرائیل با یکدیگر و مجموعه مسائل سیاسی و امنیتی آن‌جا نشان می‌دهد که فرآیند سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده است و این حمایت‌ها زمینه نابودی این رژیم غاصب بیش از پیش فراهم می‌کند.

شناسه خبر : 7021
تاریخ : 1402/1/25 12:04:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MbHJGP
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام #روز قدرس #استاندار #احمد محمدی زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.