گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مناسبت 22مرداد روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی
یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر 22مرداد روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی را طی پیامی گرامی داشت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر 22مرداد روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی را طی پیامی گرامی داشت. در این پیام آمده است:

امروزه حضور و تاثیر گزاری مردم در تمامی موضوعات و حوزه های اجتماعی یکی از مهمترین شاخص های توسعه پایدار در کشورهاست. استفاده از ظرفیتهای اجتماعی، جذب مشارکت و همراه کردن اقشار مختلف، اعتماد به مردم به خصوص جوانان در تصمیم گیریهای بزرگ و کوچک و اقدامات اجرایی و در نتیجه افزایش روحیه ی همکاری و وحدت در اجتماع از ثمرات مطلوب نقش آفرینی تشکل های مردمی است.

روز تشکل ها و مشارکتهای اجتماعی، مجال و فرصتی است تا ضمن یادآوری اهمیت این موضوع، از نقش آفرینی تشکلهای مردمی، سازمان های مردم نهاد (سمن ها)و گروه ها و مجموعه های داوطلبانه تجلیل شود؛ تشکلها و مجموعه هایی که با همه ی چالش های پیش رو، با درکی آگاهانه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی در تعامل موثر با محیط پیرامون خود هستند و در راستای منویات مقام معظم رهبری و بیانیه ی گام دوم انقلاب تکیه گاهی مطمئن در عرصه های گوناگون برای مردم و دولت به شمارمی آیند.

به این مناسبت، فعالیتهای موثر، همراهی و تلاش ها تمامی سمن های همراه با اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر وکلیه کسانی که در قالب تشکل های مختلف با اندیشه‌ های متعالی یاریگر هم نوع خود در سراسر کشور هستند را ارج می نهیم و برای وجود سبز و پرمهر این عزیزان، بهترین‌ها را آرزومندیم.

یاسر جمالی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 10216
تاریخ : 1402/5/22 06:17:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uiPMI6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش و جوانان #روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی #پیام #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.