آخرین اخبار
پیش گوئی دریاکنار؛ بهره برداری احتمالی انتخاباتی نمایندگان مجلس از دستگاه های دولتی توسط مدیرانی که جاگذاری نموده اند
پیش گوئی دریاکنار بواقع بخش جدید مجموعه خبری دریاکنار می باشد که در راستای اقدامات پیشگیرانه، نسبت به بازگو نمودن برخی از اموری که در آینده احتمال رخ دادن آنها وجود دارد اقدام می نماید تا مسئولین ارشد و نهادهای امنیتی - نظارتی نسبت به آنها حساس شده و از حادث شدن آن فرآیند جلوگیری بعمل آورند.

 در قسمت اول این بخش به بهره برداری احتمالی انتخاباتی برخی مدیران از مجموعه های دولتی پرداخته می شود

 از آنجایی که همواره داد و ستدهای انتخاباتی بین نمایندگان مجلس و وزا باب بوده و استان بوشهر نیز از قاعده مستثنی نیست و در مجامع مختلف نیز عنوان می گردد که مثلا فلان مدیرکل یا فلان معاون با پشتیبانی آن نماینده جایگاه گرفته تا در زمان انتخابات یاری گر وی باشند، یا مثلا فلان نماینده پسرخاله اش را به جایگاه رسانده تا از مجموعه دولتی استفاده کافی و وافی را در زمان انتخابات ببرد.

اگر به موضوع ژرف اندیشانه بنگریم به این مهم دست پیدا می کنیم برخی نمایندگان حتی امکان کنار زدن رقبا با دستکاری در صلاحیت ها از طریق رابطین خود را هم فراهم می آورند

بر این اساس و با عنایت به مواردی که به اشارت رفت، می بینیم این موضوع تا چه حد حساس می باشد و می طلبد مجموعه های نظارتی چشم و گوشی هشیار داشته و موجبات برخورد ویژه با این فرآیند احتمالی را فراهم آورند تا خدای ناکرده حقی از فردی ضایع نشود.

پیش گوئی دریاکنار، پذیرای شفاف سازی شما در خصوص ارتباط انتخاباتی هر کدام از نمایندگان یا کاندیدای حاضر با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد

شما می توانید مطالب خود را از طریق شماره 
09211487009 
با ما درمیان بگذارید.

شناسه خبر : 13253
تاریخ : 1402/10/14 14:34:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zXGjmC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پیش گوئی دریاکنار #امنیتی #نظارتی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.