گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه
کارشناس اداره نظارت بر اجرای ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه خبر داد.

عبدالحسن روزگار کارشناس اداره نظارت بر اجرای ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی راه و شهرسازی استان در بازدید از پروژه احداث ساختمان فرمانداری عسلویه اظهار کرد: پروژه تکمیل ساختمان فرمانداری عسلویه با مبلغی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع با اسکلت بتنی در سه طبقه در حال اجراست.

روزگار افزود: این پروژه دارای محوطه به متراژ ۹۰۰۰ مترمربع و دیوار به طول ۴۰۰ متر است.

وی بیان کرد: تاسیسات برقی و مکانیکی و لوله کشی گاز و آتش نشانی این پروژه اتمام و شاسی کشی آسانسورها نیز انجام گردیده و کابین آسانسورها در کارگاه موجود است

روزگار در ادامه تصریح کرد: پروژه در مرحله نازک کاری شامل کاشی کاری و سرامیک کف، سنگ کف فضاها و سنگ ازاره آنها و گچ زیر کار طبقات، نصب چهارچوب‌ها و درب‌های ضد سرقت و ضد حریق است و دیوارچینی و شناژ دیوار محوطه نیز انجام و در مرحله سنگ کاری است

وی افزود: زیرسازی اتاق نگهبانی و اتاق برق پروژه نیز در حال انجام است.

کارشناس اداره نظارت بر ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با تامین اعتبار مورد نیاز، پیمانکار بر اساس برنامه زمان‌بندی نسبت به تکمیل و تحویل پروژه در موعد مقرر اقدام خواهد کرد.

شناسه خبر : 16079
تاریخ : 1403/4/30 17:34:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bBGmln
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرمانداری عسلویه #عسلویه #راه و شهرسازی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.