آخرین اخبار
پیشنهاد نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه: منابع و محل هزینه مسئولیت‌های اجتماعی در کمیته برنامه ریزی هر استان تصمیم‌گیری شود
نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 30 مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی ماده 85 که به پیشنهاد نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بوشهر؛ گناوه و دیلم در دفاع از این الحاقیه اظهار داشت: یکی از مسائل مهم و متاسفانه مغفول مانده موضوع ایفای نقش شرکتها و تاسیسات است که در جایی مستقر می شوند و به نقش آنها نسبت به جامعه پیرامونی بخوبی توجه نمی شود.
وی افزود: یک امر حقی که در دنیا نیز متداول است، هرجاکه تاسیساتی شکل پیدا می‌کند و کارخانجاتی در عرصه تولید فعالیت دارند در برابر جامعه پیرامونی خود مسئولیت دارند.
عبدالکریم جمیری بیان داشت: متاسفانه وضعیت فعلی ما اینگونه است که به این مسئولیت عمل نمی‌کنند یا آنقدر جزیی است که برای مردم قابل لمس نیست. 
وی ادامه داد: پیشنهاد اینست که یک گروه کاری راهبری برای ساماندهی و هدفمندسازی منابع حاصل از این مسئولیت اجتماعی توسط شورای برنامه ریزی استان در چارچوب سیاستگذاری و راهبردهایی که شواری اجتماعی کشور تدوین می‌کند تشکیل شود تا مشخص شود در استان این مسئولیت‌ها کدام است و منابع و محل هزینه آن مشخص شود.
نماینده مردم بوشهر؛ گناوه و دیلم گفت: بدین طریق تعریف پروژه ها و میزان اعتباراتی که تعلق پیدا می‌کند در چارچوب شورای برنامه ریزی استان تعیین و به اجرا می رسد. 

جمیری در پایان تصریح کرد: موضوع مسئولیت های اجتماعی، یکی از آن مسائل اساسی برنامه ای است که در سطح کشور مغفول مانده است.

شناسه خبر : 11885
تاریخ : 1402/7/30 10:28:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/og8VK2
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نماینده مجلس #عبدالکریم جمیری #بوشهر #گناوه #دیلم #لایحه #برنامه هفتم توسعه #کمیته برنامه ریزی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.