گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیوند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در دستور کار قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دیوان محاسباتی شرایطی فراهم کند تا مدیران بتوانند در موارد خاص بویژه در ارتباط با مسائل بودجه ابتکار عمل بیشتری داشته باشند.

محمد تقی ایرانی در آیین معارفه و تکریم مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر اظهار داشت: وقتی شورای برنامه‌‎ریزی تکلیفی به مدیری ابلاغ و دولت نیز بویژه در حوزه عمرانی بودجه موردنیاز آن را اختصاص می‎‌دهد اگر در مدت مشخصی بودجه جذب نشود به خزانه بر می‎‌گردد که این برگشت در نزد دولت و مردم به عنوان ضعف مدیر قلمداد می‏‌شود که دیوان محاسبات باید به این امور نیز توجه کند تا مدیران بتوانند در فرصت مناسب به رسالت خود عمل کنند.

وی ادامه داد: در بحث نظارتی در استان بوشهر با وجود ظرفیت‌‎های مختلف شرایط خوبی برای توسعه این استان فراهم است که نظارت نباید مانع از تقویت این مهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت چنانچه تبدیل به دخالت و ترس مدیران شود منجر به زیان و ضرر جامعه و مانعی برای توسعه و پیشرفت است.

ایرانی بیان کرد: یکی از راه‌های کمک به مدیران پیوند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات با آنها و ارائه آموزش‌های لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: مدیرانی که دست پاکی و مسیر آنها مشخص شده در مقاطعی از روی ناآگاهی پای آنها به دیوان محاسبات باز می‌شود که شایسته است با آموزش لازم نسبت به توجیه مدیران اقدام شود.

وی گفت: در بحث واردات و صادرات نیز عده‌ای قانون را دور زده و مدیری که سهمی از فساد اقتصادی نداشته در این پرونده درگیر می‌شود که این موضوع نیز بدون تردید ناشی از ناآگاهی مدیران است.

در این آیین با تقدیر از ابراهیم مرادیان، محسن فنی اصل به عنوان سرپرست دیوان محاسبات معرفی شد.
 

شناسه خبر : 1253
تاریخ : 1400/10/28 10:25:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wKoh6V
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.