گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با سرپرست تیم لیگ برتری بانوان پارس جنوبی
چشم انداز تکواندو استان درخشش در سطح بین المللی است
رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در دیدار با روزیتا دهقان سرپرست تیم بزرگسالان بانوان پارس جنوبی شرایط و امکانات موجود برای ارتقای سطح تکواندو در استان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی در این نشست با اشاره به موفقیت‌ های تیم پارس جنوبی در سال گذشته، اظهار کرد: تیم بانوان پارس جنوبی دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی بیان کرد: این تیم امسال نیز در رده‌های نونهالان در دو بخش دختران و پسران در لیگ منطقه‌ای و لیگ دسته یک پومسه حضور پیدا می ‌کند.

سید مردانی ادامه داد: همه زیر ساخت ‌ها در استان برای ارتقای سطح فنی و کسب تجربه در رشته تکواندو فراهم بوده و تحقق این مهم نیازمند حضور در رقابت‌ها و لیگ‌های متعدد‌ به ویژه در رده‌ های پایه است که با حمایت مالی می‌ توانیم به اردوهای ملی راه یابیم.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تاکید بر حمایت و توسعه ورزش تکواندو در بوشهر، امید است که این تلاش‌ها به حضور مقتدرانه تیم‌ های این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی منجر شود.

سرپرست تیم لیگ برتری بانوان پارس جنوبی نیز با اشاره به بازدید از امکانات خانه تکواندو گفت: شرایط خوبی برای رشد و بالندگی تکواندو در استان بوشهر فراهم است و با همدلی، کار و تلاش می‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

 روزیتا دهقان افزود: امید است با همکاری و فراهم آوردن شرایط خوب برای حضور در رویدادهای مختلف، شاهد موفقیت‌های روز افزون این رشته پرطرفدار و المپیکی در استان بوشهر باشیم.

در این نشست مریم بهروزی‌ زاده نایب رئیس بانوان، میثم زنده ‌بودی دبیر کمیته فنی، امید خنسیر مسئول کمیته مسابقات، شبنم روان‌ بد و مریم مرادی سرمربی و مربی نونهالان، زهرا عنافچی مربی خردسالان و محمد هادی نجف‌ پور مربی تیم پومسه نیز حضور داشتند و نظرات خود را ارائه کردند.

شناسه خبر : 16139
تاریخ : 1403/5/7 18:15:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NG3Hel
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تکواندو #رئیس هیات تکواندو استان بوشهر #پارس جنوبی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.