آخرین اخبار
چه خبر از پسا سفر رئیس جمهور به استان بوشهر
🔖 بصورت کلی *پسا سفر رئیس جمهور در استان بوشهر* به نتایج حاصله از سفر مقام عالی رتبه کشور برای بوشهریان اطلاق می گردد یعنی فرآیندی که چندین ماه مسئولین نهاد ریاست جمهوری و استانی را تمام کمال درگیر خود نموده، چه تبعاتی (+یا-) در پی داشته است.

🔖یکی از مواردی که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر توسط معاون اجرائی ایشان طرح گردید، برکناری پنج مدیرکل استانی بود که تا بدین لحظه این مهم در پسا سفر رئیس جمهور به فراموشی سپرده شده و به تعبیری در حد حرف باقی مانده است.

 

🔖مهم ترین رکن پسا سفر که در این جا بدان می پردازیم، حضور نمایندگان وزرا در استان بوشهر و نشستن پای درد دل بوشهریان و دریافت خواسته ها و شکایات ایشان بود، سوالی که اینجا مد نظر است براین منوال می باشد، آیا این فرآیند که هزینه های گزافی در پی داشته است صرفا جنبه رپورتاژ خبری داشته یا اینکه واقعا خواسته های مردم جهت رفع مشکلات مورد نظر مقامات ارشد واقع گشته است.

 

🔖 مطابق با بررسی کلی صورت گرفته این فرآیند نیز بسان اکثر افتتاحیه ها راندمان خوبی در پی نداشته، بدین طریق که بوشهریان با مراجعه به نمایندگان وزرا خواسته ها و شکایات خود را طرح نموده اند به امیدِ نتایج خوب، اما آن کاغذ پاراف باران شده و با چندین پیامک و درج در سامانه به منتها الیه خود می رسد.

 

🔖در حالی که امید می رفت مدیریت ارشد استان و نمایندگان وزرا چندتا از خواسته های مردم را بصورت اتفاقی مبنای ارزش گذاری قرار می دادند تا راندمان واقعیرعملکرد پسا سفر رئیس جمهور را مشاهده نمایند.

 

🔖در پایان خواستاریم، پسا سفر یا پسا فرآیندهای مسئولین صرفا به چندتا عکس و رپورتاژ خبری منتهی نگردد، بلکه تمامی تلاش خود را معطوف نمایند راندمان واقعی آنها مورد هدف واقع گردد.

شناسه خبر : 6363
تاریخ : 1401/12/29 17:46:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7PaAut
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.