آخرین اخبار
کارمند و پژوهشگر مجتمع گاز پارس جنوبی خوش درخشید
مجتبی شریعتی کارمند توانمند ‌و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب عنوان پژوهشگر برتر استان خوزستان در مقطع دکتری(1401) خوش درخشید. به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان خوزستان در سال 1401 پژوهشگران برتر این استان در محورهای گوناگون مورد تجلیل قرار گرفتند.


در این مراسم که با حضور مقامات برجسته علمی کشور برگزار گردید از آقای دکتر مجتبی شریعتی دانشجوی برگزید‌ه‌ این دانشگاه در مقطع دکتری و کارمند پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی شد.

دکتر مجتبی شریعتی متولد 1363 در شهر قزوین می باشد که تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ادامه داد و پس از آن در دانشگاه های استان قزوین و تهران بعنوان مدرس و هیات علمی در گروه آموزشی مهندسی مکانیک و ساخت و تولید مشغول بکار بود.

وی در سال 1391 با استفاده از سهمیه طرح نخبگی به استخدام شرکت ملی گاز ایران در آمد. ابتدا بعنوان بازرس ارشد خوردگی و حفاظت کاتدیک و در ادامه بعنوان بازرس ارشد مکانیک مشغول خدمت در پالایشگاه ششم مجتمع پارس جنوبی می باشد.

وی مقطع دکتری را در سال 1401 با معدل ۱۹ و کسب رتبه نخست در دانشگاه شهید چمران اهواز به پایان برد.

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی کسب این موفقیت بزرگ را به کارمند مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده محترم این پژوهشگر ارزشمند تبریک و تهنیت عرض می نماید‌. 

گفتنی ست آیین تجلیل از پژوهشگران برتر با حضور سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز، ناصری مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی، حسین سلاسل مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، کیاست معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران، جلالی رئیس پارک علم وفناوری، سواری سنگوری مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و جمعی از مسئولین و پژوهشگران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

شناسه خبر : 10179
تاریخ : 1402/5/21 08:10:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TEL9vS
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #مجتبی شریعتی #پژوهشگر #خوزستان #سید احمد موالی زاده #معاون توسعه مدیریت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.