آخرین اخبار
کارنامه درخشان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال یک‌هزار و چهارصد و یک
رئیس دادگستری شهرستان عسلویه گفت: کشورمان در سالی که گذشت سرمای بی سابقه‌ای در بسیاری از استان‌های کشور را تجربه کرد و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی روزهای پرکار و سختی را برای پایداری شبکه گازرسانی بخش خانگی و صنعتی کشور با موفقیت پشت سرگذاشتند.

 

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با سید احمد موسوی پور، رییس دادگستری و محمد خدری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه‌ دیدار و گفتگو کرد.
توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال " مهار تورم ، رشد تولید "، سرلوحه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی
باهوش در این دیدار بیان کرد: کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه با انجام کارهای جهادی در سال ۱۴۰۱ توانستند با تأمین بیش از 75 درصد از گاز مورد نیاز هموطنان عزیزمان، به‌ویژه در روزهای سرد سال، گرمابخشی خانه‌های مردم را تضمین کنند. افزون بر این، پروژه‌های متعدد در حوزه ساخت بار اول، خودکفایی و همکاری با دانش‌بنیان‌ها را در دستور کار داشتند و زمینه‌ی اشتغال آفرینی در این شرکت‌ها را فراهم آورند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای نخست سال جاری ادامه داد: کارکنان و سربازان خط مقدم جبهه‌ى اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی با پیروی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال " مهار تورم و رشد تولید "، در سال جدید حرکت شتابان خود را در این مسیر آغاز کرده و امید داریم کارهای بزرگی را در سال جاری به ثبت برسانیم.
وی در ادامه به توان شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی اشاره و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های کلیدی و راهبردی این شرکت حمایت از شرکت‌های تولید کننده قطعات و تجهیزات و دانش‌بنیان‌هاست و حدود صددرصد همه تجهیزات مورد نیاز پالایشگاهی از تولید داخل تأمین می‌شود و توانسته‌ایم با همت، خلاقیت و نوآوری جوانان ایرانی، تحریم‌های ظالمانه را شکست دهیم.
کارنامه درخشان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال یک‌هزار و چهارصـــد و یـــک
در ادامه این دیدار سید احمد موسوی پور، رییس دادگستری شهرستان عسلویه نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: کارکنان و سربازان جبهه ی اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی با ثبت اقدامات شایسته و نوین کارنامه‌ی بسیار درخشانی را در سال گذشته به ثبت رساندند.
رئیس دادگستری شهرستان عسلویه گفت: تمامی مدیران و مسئولان باید در سایه همدلی و کارگروهی در جهت پیشرفت، عزت و سرافرازی کشور عزیزمان حرکت کنیم و نقشه‌های شوم دشمنان این سرزمین را خنثی کرده و مسیر رشد و چرخش اقتصادی کشور را هموار نماییم .
موسوی ‌پور در ادامه افزود: امید داریم مدیران و کارکنان این مجموعه همگام با آغاز سال نو شمسی( 1402)که با عنوان «مهارتورم، رشد تولید» نام‌گذاری شد، افزون بر اینکه برای تحقق این موضوع گام‌های مهمی در سال‌های گذشته برداشته ، در سال جدید نیز افزایش تولید گاز و محصولات جانبی را در دستور کار مستقیم خود قرار داده و در این مسیر خوش بدرخشد، ان‌شاء‌الله .
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

شناسه خبر : 6501
تاریخ : 1402/1/8 05:18:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yLT0vp
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارنامه #درخشان #مجتمع گاز پارس جنوبی #رئیس دادگستری #شهرستان عسلویه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.