گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کاروان بزرگ انقلاب اسلامی از 6 بهمن وارد استان بوشهر شده و تا پایان دهه فجر در همه نقاط استان مستقر می‌شوند
انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی همراه با نشاط و شادابی امری مهم و ضروری است که استفاده از ابزار فرهنگی، هنری و فضای مجازی بسیار مهم و موثر است

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،محمد تقی ایرانی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری نخستین جشن انقلاب در دولت سیزدهم اظهار داشت: باید با روحیه و رویه انقلابی، شادابی و بانشاط گفتمان انقلاب اسلامی به جامعه تزریق کرد.
 وی پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی حق علیه باطل دانست و بیان کرد: ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی تحت ظلم، ستم جهان استکبار بود باید این مهم و شرایط آن دوران به جامعه انتقال داده شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید مخاطب تبیین انقلاب جوانان و نوجوانان باشند تصریح کرد: نمایش دادن تغییر و تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با روش‌های هنری و پاسخگویی مسئولان را مورد تأکید قرار داد و افزود: هر مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و مسئولان درصدد حل آنها هستند ولی باید توجه به حوزه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی شود.
وی با بیان اینکه باید امام شناسی محور شناخت انقلاب اسلامی قرار بگیرد تصریح کرد: برای شناخت انقلاب اسلامی باید شناخت امام راحل شامل دیدگاه‌ها، تفکر، اندیشه، اعتقاد، باور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جامعه هدف معرفی و شناسانده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های مهم و متنوعی ویژه ایام‌الله دهه فجر طراحی و برنامه‌ریزی شده است گفت: کاروان بزرگ انقلاب اسلامی از 6 بهمن وارد استان بوشهر و تا پایان دهه فجر در همه نقاط استان مستقر می‌شوند.
ایرانی مسئولیت مدیران در تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم دانست و افزود: در قبال پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده‌‌اند.
وی با بیان اینکه هر صندلی مسئولیت حاصل خون 72 شهید است افزود: پشت هر پست مدیریتی و مسئولیت یک کربلا و 72 شهید وجود دارد از این نظر مسئولیت سنگینی بر عهده مدیران است و نقش آنان در روشنگری جامعه بسیار مهم است.

شناسه خبر : 1336
تاریخ : 1400/11/6 19:36:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hhRxLX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.