گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارکنان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند
به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، مدیرکل، معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، محسن بهزادی معان اداری مالی و جمعی از کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر 6 تیر 1402 با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی شرایط تهاجم فرهنگی دشمن را برشمرد و اظهار داشت: دشمن در تهاجم تحریف، ناامیدی مردم و ناکارآمدی مسئولان نظام را هدف قرار داده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا برای مقابله با تهاجم دشمن، جهاد تبیین اعلام کردند.
آیت‌الله صفایی بوشهری نقش سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه جهاد تبیین را ستود و بیان کرد: استکبار جهانی و همپیمانان آن تمام خیانت و جنایت دشمنان ایران اسلامی را ترویج می‌دهند و پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را تحریف می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر جهاد تبیین را افشای جنایات دشمن و انعکاس عظمت و پیشرفت‌های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پرچمدار جهاد تبیین بوده و تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ابعاد گوناگون فرهنگی، اقتصادی و صنعتی از ظرفیت‌های مهم برخوردار است تصریح کرد: بوشهر از امن‌ترین استان‌ها در ابعاد گوناگون به ویژه فرهنگی است از آن طرف در عرصه اقتصاد، این استان به عنوان سومین استان در تولید ناخالص ملی و نخستین استان در سرمایه و تولید ثروت در کشور معرفی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر هدف دشمن در تهاجم فرهنگی را سه قشر نوجوان، جوان و بانوان اعلام و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس برنامه‌ریزی و جهادی عمل کند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر برنامه‌ریزی ظرفیت‌های فرهنگی بر اساس آمایش سرزمینی گفت: با شناسایی ظرفیت‌ها و ضعف‌ها برنامه 4 ساله فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدوین شود. 
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام قادری به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: امروز به مناسبت سالروز تأسیسی سازمان، کارکنان این مجموعه که مجاهدان عرصه فرهنگی و دستگاه تبلیغ و ترویج اسلام ناب هستند، جهت بهره‌مندی از رهنمون های شما در این نشست هستند.
در حاشیه این دیدار آئین رونمایی از روایت مستند «یک عمر نوکری»، کاری از مرکز هنر و رسانه وارث با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، برگزار شد و نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری اقامه شد.

شناسه خبر : 9372
تاریخ : 1402/4/17 04:43:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g3Hc8V
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبلیغات #ولی فقیه #تبلیغ

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.