گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در تولید پایدار گاز کشور
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مسائل و مشکلات کارکنان و متخصصان پرتلاش مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی را تا حصول نتیجه‌ی نهایی و مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، عصر روز چهارشنبه ( 25 آبان‌ماه) در روز نخست سفر به مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و ارکان ثالث این شرکت در سخنانی گفت: افتخار می‌کنیم که در جمع شما کارکنان خط مقدم جبهه‌ی اقتصادی کشور هستیم و امروز به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات و دغدغه‌های شما کارکنان و متخصصان پرتلاش را با جان و دل شنوده هستیم و تا حصول نتیجه ‌ی نهایی دنبال خواهیم کرد.

چگنی، با اعضای هیئت مدیره و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به اهمیت بسیار ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی و بررسی دقیق مسائل کلیدی این مجتمع فاخر، جلسه این هفته هیئت مدیره شرکت ملی گاز را در پارس جنوبی برگزار نمودیم و امید داریم در سایه همدلی و کار تیمی مسائل مهم این مجتمع عظیم گازی را مرتفع نماییم.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: بزرگترین عبادت خدمت به مردم جامعه است و شما کارکنان پرتلاش که در راهبردی‌ترین قطب اقتصاد کشور خدمت و فعالیت می‌نمایید مطمعن باشید که همه این لحظات خدمت شما عبادت محسوب می‌شود و نزد خداوند متعال از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستید.

رسانه جدید
صنعت نفت و شرکت ملی گاز ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد

چگنی تاکید کرد: در حال حاضر صنعت نفت و بویژه شرکت ملی گاز ایران در خط مقدم جبهه‌ و جنگ اقتصادی قرار دارد و شما سربازان خوش‌نام مجتمع گاز پارس جنوبی در صف اول این نبرد جانانه در حال مبارزه هستید و با توجه به مشکلات و سختی‌ها به لطف خداوند منان شما دلیرمردان عرصه‌ی خدمت پیروز این میدان خواهید بود.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان، تحریم‌های ظالمانه همواره در حال طرح نقشه جدید است که در حوزه اقتصادی به کشور آسیب و ارد نماید ولی تا کنون با درایت، هوشیاری و اقدامات شاخص شما متخصصان و کارکنان ارزشمند امید دشمن را نامید کرده‌اید و به فضل الهی در آینده نیز چنین خواهد بود.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی وزیر محترم و مدیران صنعت نفت در خصوص بررسی مسائل و مشکلات کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مدیریت صنعت نفت بعد از سال‌ها در دست مدیران و کارکنانی است که از بدنه ی صنعت نفت برخواسته‌اند و اکنون وزیر محترم و تمام مدیران ارشد وزارت نفت با اشنایی کامل به مشکلات رده‌های مختلف سازمانی، به صورت جهادی خدمت می‌کنند . این مهم یک فرصت بسیار ارزشمند برای صنعت نفت کشور است.

در یک سال گذشته شاهد بوده‌ایم با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تلاش وزیر محترم نفت و تیم کارآمد، بخش‌ مهمی از دغدغه‌های صنعت نفت مرتفع شده و برای پیشبرد اهداف متعالی وزارت نفت در سایه همدلی و کارگروهی گام‌های موثری برخواهیم داشت.

وی افزود: این اطمینان را به شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بدهم که تیمی که در وزارتخانه اکنون در حال فعالیت است، همان احساس و روحیه ی شما عزیران را دارد و هیچ فاصله و مرزی بین بدنه ‌ی صنعت، مسئولین و کارکنان وجود ندارد و مسائل و مشکلات شما عزیران را به صورت ویژه دنبال خواهیم نمود.

وی گفت: در هفته‌های آینده جلساتی ویژه با سازمان اداری استخدامی خواهیم داشت و موارد مهمی از قبیل ماده 10 و ... را دنبال خواهیم کرد.


چگنی در ادامه به بیان مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و گفت: مسائل کلیدی حوزه بهداشت و درمان کارکنان و خانواده آنان ، مشکلات بهداشت و درمان در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی را را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و در حال حاضر 188 میلیارد تومان جهت بازسازی و نوسازی بیمارستان اختصاص داده شده و این مبلغ مصوب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:برای خرید تجهیرات مهم و حیاتی بیمارستان شهرک توحید نیز 46 میلیارد تومان اختصاص داده شده است و امید داریم با حمایت‌های وزیر محترم نفت، اقدامات شایسته در خصوص بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم ویژه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مشکلات مسکن کارکنان اشاره نمود و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق یک طرح جدید صندوق پس انداز مسکن وزارت نفت در حال راه‌اندازی می‌باشد و اساس‌نامه آن نیز مصوب شده و سهم شرکت ملی گاز ایران نیز اعلام کرده‌ایم و امید داریم با اجرای این طرح هر کارمند صنعت نفت به یک واحد مسکونی برسد.

رسانه جدید

شناسه خبر : 4130
تاریخ : 1401/8/28 13:48:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UhuD40
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارکنان #مجتمع #گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.