آخرین اخبار
کارکنان مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی چشمه کلات بیدخون را پاکسازی کردند
رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان پرتلاش مجموعه مدیریت عملیات پارس جنوبی در جهت حفاظت و حراست از محیط زیست پیرامونی محدوده‌ی اطراف چشمه کلات بیدخون از توابع شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی خضری، با اشاره به اقدامات بسیار گسترده مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید پایدار و حفاظت از محیط زیست منطقه بیان کرد: کارکنان پرتلاش این مجموعه با برنامه‌ریزی‌های شاخص از ابتدای سال تاکنون گام‌های موثری در جهت فرهنگ‌سازی محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی در این مسیر برداشته‌اند.

رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: بیش از 50 نفر از کارکنان این مجموعه با همکاری و تلاش حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع مسیر چشمه کلات بیدخون از توابع شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

خضری در ادامه با اشاره به اینکه تولید مستمر و پایدار در گرو حفاظت از محیط زیست می‌باشد عنوان داشت: حفاظت از محیط زیست یکی از ارکان اصلی مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی می‌باشد و سیاست راهبردی این مجتمع نیز همواره مبتنی بر حفظ و بهبود محیط زیست مناطق پیرامونی بوده است.

وی گفت: اهداء و عملیات نصب بیش از 10 عدد سطل زباله در محیط پیرامونی پارس جنوبی یکی از اقدامات شاخص این مجموعه در جهت توجه به محیط زیست شهرستان عسلویه می‌باشد و امید داریم در سایه تعامل و همدلی بتوانیم اقدامات موثری را ثبت نماییم.

خضری در این خصوص عنوان داشت: اهداء دستگاه آبسرد کن به مدرسه دخترانه بنت السد بیدخون نیز با هدف توجه به مصرف آب آشامیدنی سالم و بهداشتی دانش‌آموزان، یکی دیگر از اقدامات شاخص این مجموعه در حوزه محیط زیست می باشد.

در ادامه این برنامه سید محسن میرزاد، سرپرست حفاظت محیط زیست مدیریت عملیات ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حوزه مقاومت بسیج مجتمع تصریح کرد: آشنا نمودن مردم مناطق پیرامونی با بخش‌هایی از مناطق گردشگری و زیبایی‌های طبیعت در منطقه میتواند در ارتقاء فرهنگ حفظ و حراست محیط زیست نقش داشته باشد و یکی از اهداف مهم در زمینه حفظ و حراست پایدار محیط زیست از طریق فرهنگ سازی در سطح جامعه می‌توان نهادینه نمود.

میرزاد عنوان داشت: طبیعت، نعمتی است که خداوند به امانت در اختیار انسان قرار داده و اکنون فرزندان پرتلاش کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام توان در مسیر تولید پایدار و حفاظت از محیط زیست در منطقه گام بر‌می‌دارند.

 

در پایان این برنامه فرهنگی و گردشگری، با حضور محمد امین حیدری، فرمانده حوزه بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) و مدیران عملیات مشترک مجتمع از کارکنان فعال حوزه محیط زیست با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد

شناسه خبر : 5565
تاریخ : 1401/11/11 14:38:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ySKSbL
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گازپارس جنوبی #کارکنان مدیریت مجتمع گازپارس جنوبی #پاکسازی #چشمه کلات بیدخون #شهرستان عسلویه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.