آخرین اخبار
کارکنان پالایشگاه سوم پارس جنوبی با مشارکت دانش آموزان محیط پیرامونی سواحل نایبند را پاکسازی کردند
کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی به منظور گسترش فرهنگ صیانت از محیط زیست و با مشارکت دانش‌اموزان روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه، سواحل نایبند را را پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شهره طبیبی، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه سوم بیان کرد: مراسم پاکسازی ساحل نایبند به همت واحد محیط زیست پالایشگاه سوم در منطقه گردشگری روستای هاله با حضور جمعی از کارکنان این مجموعه و جمعی از دانش آموزان دبستان روستای هاله برگزار گردید.

طبیبی در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه سوم با مشارکت دانش‌آموزان روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه با گسترش فرهنگ توجه به محیط زیست پیرامونی برنامه فرهنگی، تفریحی و پاکسازی سواحل زیبای خلیج فارس را پیاده‌سازی نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و پاکسازی سواحل خلیج فارس در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای تشویق همکاری ها و نهادینه نمودن توجه به محیط زیست پیرامونی می‌باشد و خوشبختانه تاکنون به مناسبت‌های مختلف پالایشگاه سوم توانسته است تعامل و همکاری بسیار خوبی با مدارس شهرستان‌های همجوار داشته باشد و این فرهنگ را به صورت شایسته پیاده نماید.

در پایان این مراسم جوایزی با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان در اشاعه فرهنگ زیست محیطی به رسم یادبود به آنان اهدا گردید.

طبیبی بیان کرد: با برنامه ‌ریزی دقیق و منظم از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌ایم با مشارکت اداره اموزش و پرورش شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 10 برنامه فرهنگی در حوزه ارتقا فرهنگ زیست محیطی اجرا نماییم.

شناسه خبر : 5559
تاریخ : 1401/11/11 10:15:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0jSO6K
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی #پاکسازی #سواحل نایبند #دانش آموزان #شهرعسلویه #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.