آخرین اخبار
کاشت نهال توسط مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در هفته منابع طبیعی
احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران ستادی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز (شنبه ۱۹ اسفندماه) نهال کاشتند.

به گزارش دریاکنار و نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین درختکاری، کاشت درخت را حرکتی دینی و بسیار ارزشمند خواند و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار و ایمن توجه بسیار خوبی به کاشت درخت و توسعه ی فضای سبز در پالایشگاه‌ها داشته است و این حرکت نشان از پویایی و نشاط در این مجتمع بزرگ گازی کشور دارد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: توسعه‌ و افزایش فضای سبز و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای گسترش درختکاری در جنگل‌های سواحل شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی و احیا جنگل‌های حرا از اهداف مهم این مجموعه بزرگ است و در کنار تولید پایدار و ایمن گاز آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در این باره با دستگاه‌های ذیربط را داریم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند کارکنان و عزیزان فضای سبز عنوان داشت: کارکنان فعال در حوزه فضای سبز در جهت گسترش، حفظ و نگهداری فضای سبز تلاش فراوانی انجام داده و این اقدامات شایسته جای تقدیر و تشکر دارد.

 

شناسه خبر : 14354
تاریخ : 1402/12/19 08:03:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Xk20Ls
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پارس جنوبی #مجتمع گاز پارس جنوبی #احمد باهوش #روز درختکاری #هفته منابع طبیعی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.