گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رویداد های فرهنگی ایران
کتاب «خانه‌ام بوی سفر گرفته» اثر سولماز اصل دینی به بازار کتاب آمد
معرفی تازه های کتاب

کتاب «خانه‌ام بوی سفر گرفته» اثر سولماز اصل دینی به بازار کتاب آمد



به گزارش دریاکنار: این کتاب شامل ۸۸ چکیده از اوقات نابی است که نویسنده طی آن‌ها، شرح آرزومندی‌ها، وصف بی‌قراری‌ها و تعریف و توصیف خاطرات و تجربیات ارزشمندش را در قالب «ادبیات سفر» در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

او مسافر است برای رهایی از تکرار ضرب‌آهنگ یکنواخت زندگی و سفر را بهانه‌ای می‌خواند برای تجربه راه‌های نرفته، برای تعمق در دل شادی‌ها و غم‌های نهان، برای گوش سپردن به قصه‌ها.

گویی با پرسه است که تن شهر برای مسافر آغوش می‌گشاید تا بیابد دل خوش سیری چند.‌

کتاب «خانه‌ام بوی سفر گرفته» در دو بخش از روایت‌های دلنشین جهان با درون‌مایه‌ای ادبی نگاشته شده؛ چنان که ساز کلمات را عشقی درونی کوک کرده است. در بخش اول کتاب داستان‌هایی از هجده کشور مختلف و در بخش دوم خاطراتی مربوط به سفرهای داخلی می‌خوانید. این کتاب، مصور طراحی شده و هر داستان مزین به یک یا چند عکس از آن مقصد است.

شناسه خبر : 15678
تاریخ : 1403/3/17 18:51:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4gtJlQ
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #معرفی کتاب #کتاب «خانه‌ام بوی سفر گرفته» #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.