گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» رونمایی شد
طی آئینی، کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» نوشته مراد دشت پور در کتابخانه عمومی امام جواد (ع) روستای چهار روستایی استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، آیین رونمایی از کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» نوشته مراد دشت پور با حضور صادق خدری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه، علی بحرینی رئیس آموزش و پرورش بخش ریگ، غلامحسین دریانورد مسئول انتشارات دریانورد، جهانشیر یاراحمدی نویسنده و ‌منتقد ادبی، مسئولین شورا و دهیاری روستای چهارروستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه استان بوشهر و جمعی از اهالی فرهنگ دوست در کتابخانه عمومی امام جواد (ع) این روستا برگزار شد.
مراد دشت پور نویسنده کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» در این آئین اظهار کرد: موضوع اصلی این کتاب، توصیف آداب، رسوم و حال و هوای روستای چهارروستایی در دوران قدیم در قالب داستان با بیانی رسا و جذاب می باشد که در 25 فصل تنظیم شده است.
نویسنده کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» با اشاره به انگیزه خود از نوشتن این کتاب، افزود: انگیزه اصلی من از نوشتن این کتاب عشق و علاقه روزافزون به قصه گویی و همچنین زادگاهم بود که جرقه آن از دوران کودکی در وجودم شعله ور شد و بعد از سال ها تصمیم گرفتم قصه دوران کودکی خود را در روستای چهارروستایی به رشته تحریر درآورم.
دشت پور ادامه داد: برای نوشتن این کتاب از چهار منبع که شامل رویدادها و خاطره های شخصی، صحبت و گفتگو با افرادی که حضوری پررنگ در وقایع و رویدادها داشته اند، گفتگو و نظر خواهی از اساتید حوزه ادبیات و بررسی در متون قابل دسترس، الهام گرفتم.
در انتهای این آئین، با حضور نویسنده کتاب و مدعوین، کتاب «روایت دنیایی که دیگر نیست» رونمایی شد و به هرکدام از حضار نیز یک جلد از این کتاب با امضای مراد دشت پور اهدا شد.

شناسه خبر : 7360
تاریخ : 1402/2/6 06:46:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zNVrVA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معرفی کتاب #کتابخانه عمومی #چهار روستایی #رونمایی #نشریه دریاکنار #روایت دنیایی که دیگر نیست

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.