آخرین اخبار
کتاب " کارت پستال تهران " به بازار کتاب رسید
داستان این کتاب در محدوده تارخی جنگ هشت ساله میان ایران و عراق می‌گذرد

رمان " کارت پستال تهران " اثر محسن عباسی منتشر شد

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

شخصیت اول رمان کارت پستال تهران جوان شهرستانی ساده‌ای است که برای فرار از قید و بندها و محدودیت‌های جامعه سنتی روستای خودش به هم‌همه و هیاهوی کلان‌شهر تهران پناه می‌آورد. این داستان در محدوده تارخی جنگ هشت ساله میان ایران و عراق می‌گذرد. نویسنده موفق شده فضای اجتماعی آن زمان را به تصویر بکشد و آدم‌ها و دغدغه‌هایشان، ترس‌ها، امیدها و آرزوهایشان را روایت می‌کند. مخاطب در این کتاب تصویری عینی و ملموس از تهران دهه شصت پیدا می‌کند.

 

درباره نویسنده

 

محسن عباسی برنده‌ سیزدهمین دوره‌ جایزه‌ گلشیری به‌خاطر مجموعه‌داستان «در هوای گرگ‌ومیش» است. این کتاب جایزه‌ دوم سیلک را نیز ازآن خود کرد و نامزد هفتمین دوره‌ی جایزه‌ جلال آل‌احمد هم بود. همچنین مجموعه‌داستان «بی‌وزنی» نامزد جوایز ادبی هفت اقلیم و جلال آل‌احمد شد. از این نویسنده مجموعه داستان «زن غمگین» نیز منتشر شده است.

 

 

 

 

شناسه خبر : 9984
تاریخ : 1402/5/11 09:22:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SSVXr1
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رمان کارت پستال تهران #معرفی کتاب #جنگ ایران و عراق #نامه های جنگ #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.