گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در دیلم
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیلم خبر داد.

سرهنگ یدالله شرفی در تشریح این خبر بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند با رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر دیلم شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان پس از بازرسی از شناور توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل ۱۱ دستگاه موتور خودروی سنگین، ۱۲۵ دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال و کولر گازی، بیش از ۶۳ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۳۶۰ ثوب پوشاک، ۱۲۰ طاقه معادل ۵۴۰۰ متر پارچه و ... کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو نفر متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳۵۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال برآورد کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی یادآور شد: مرزبانان با اشرافیت بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری می‌کنند.

شناسه خبر : 7138
تاریخ : 1402/1/28 08:28:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/unoIB6
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #کشف #محموله #قاچاق #دیلم #فرمانده #مرزبانی #توقیف #شناور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.