آخرین اخبار
کشف ۲۸ وسیله نقلیه سرقتی در بوشهر
در صورت همکاری بیشتر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و رها نکردن وسایط نقلیه در معابر و خیابان‌ها و جلوی مراکز تجاری، ورزشی و اداری و استفاده از پارکینگ‌های عمومی، وقوع سرقت وسیله نقلیه از جمله موتورسیکلت در استان به حداقل کاهش خواهد یافت.

سرهنگ  کارآگاه جوشن سهرابی: در راستای ارتقاء سطح امنیت حوزه استحفاظی و افزایش خدمت به شهروندان استان، طرح سه روزه مقابله با سرقت به ویژه سرقت وسیله نقلیه در دهه اول تیر امسال در سطح استان اجرا که با تلاش همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی ضمن شناسایی و دستگیری تعداد ۳۴ نفر سارق تعداد ۲ دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت و تعداد ۲۶ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت کشف و به افراد مالباخته مسترد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت همکاری بیشتر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و رها نکردن وسایط نقلیه در معابر و خیابان‌ها و جلوی مراکز تجاری، ورزشی و اداری و استفاده از پارکینگ‌های عمومی، وقوع سرقت وسیله نقلیه از جمله موتورسیکلت در استان به حداقل کاهش خواهد یافت.

سرهنگ سهرابی در پایان گفت: اجرای این طرح‌ها با هدف خدمت به مردم عزیز استان با جدیت بیشتر ادامه دارد.

شناسه خبر : 2321
تاریخ : 1401/4/15 09:01:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/z6o4dk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بوشهر #وسیله نقلیه سرقتی #موتورسیکلت #سرهنگ  کارآگاه جوشن سهرابی

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • فاتحی
    1 سال قبل

    ضمن خسته نباشی به بزرگواران محترم نیروی انتظامی که شبانه روز زحمت میکشند صمیمانه تشکر میکنم. به امید موفقیت و امنیت بیشتر با همکاری و هوشیاری هموطنان. افتخار میکنیم به نیروی انتظامی