گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کلنگ گردشگری در محمدشهر نواخته شد
عملیات ساخت سه پروژه عمرانی گردشگری، اشتغالزا با درآمدزایی پایدار روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی در محمد شهر کرج آغاز شد.

 به گزارش دریاکنار،ایجاد بازارچه غذا اولین پروژه گردشگری ، اشتغالزا با درآمدزایی پایدار در محمد شهر بود که با زیربنای چهار هزار متر مربع و با اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار عملیات ساخت آن به اجرا درآمد.

در این بازارچه که غرفه های متعدد پیش بینی شده است ، انواع غذاهای ایرانی و محلی طبخ و در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می گیرد.

همچنین مجمتع تجاری و نخستین پارکینگ طبقاتی محمد شهر دیگر پروژه اشتغالزا با درآمدزایی پایدار است که با هفت هزارو ۷۵۰ متر مربع در پنج طبقه و یک طبقه منفی ساخته می شود؛ این مجتمع دارای غرفه های تجاری و ۱۵۰ پارکینگ خودرو است .

برای ساخت این مجتمع و پارکینگ طبقاتی حدود ۲۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بازارچه محلی محمدشهر با هدف ساماندهی دستفروشان ، بازاریان و ایجاد اشتغال برای جوانان و درآمد زایی پایدار شهری سومین پروژه عمرانی بود که در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع و با اختصاص ۹ میلیارد تومان ساخت آن آغاز شد.

شهردار محمدشهر در آیین کلنگ زنی این پروژه ها اعلام کرد: این پروژه ها با هدف جذب گردشگران ، ایجاد اشتغال ، رفاه عمومی و درآمد زایی پایدار برای شهر به اجرا درآمده و تلاش ها براین است تا در کمترین زمان ممکن بهره برداری شوند.

مهرداد حسن زاده اظهار کرد: امسال پروژه های متعددی با هدف محرومیت زدایی ، اشتغالزایی ، تغییر سیمای شهری و رضایتمندی شهروندان در محمد شهر اجرا شده است .

شناسه خبر : 4985
تاریخ : 1401/10/14 22:47:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PkMOnP
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #پروژه #محمد شهر #گردشگری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.