آخرین اخبار
کمک پرستاران (قرارداد ۸۹ روزه) قریب 8 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند!!
دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بررسی کند که چرا علی الرغم وضع معیشتی و دستمزد نامناسب کمک پرستاران با قرارداد ۸۹ روزه، پرداخت حقوق ایشان قریب 8 ماه است صورت نپذیرفته است

یکی از نکاتی که در مورد مدیران همواره مورد توجه بوده و بایستی در اولویت قرار گیرد این می باشد که وقتی مدیر در پی برطرف کردن مشکلات حوزه تحت مدیریت خود نباشد و در جهت منافع کارمندان آن حرکت نکند وضع به گونه ای پیش می رود که هر کس بتواند در امور آن دخالت کند و همچنین هر فردی در آن ناراضی شده و مجبور به اقدام شخصی برای احقاق حق خود بکند.

مدتهاست دانشگاه علوم پزشکی استان همواره مورد تمجید و تجلیل واقع گشته است، اما بد نیست اندکی چالش های این مجموعه نیز مورد بحث و بررسی و تجزیه، تحلیل قرار گیرد.

یکی از گروه های مورد ظلم واقع شده و معترض و بدون حامی و در عین حال مهم این مجموعه پزشکی، کمک پرستاران (قرارداد ۸۹ روزه) می باشند به خصوص کمک پرستارانی که با تحصیلات عالی وارد این مجموعه و سیستم شده اند. کمک پرستارانی با انگیزه و تحصیل کرده که می توان از دانش و تجربه ها و انگیزه تعالی بخش آن ها حداکثر استفاده را برد و ارائه طریقی در راستای بهبود شرایط نامطلوب ایشان معطوف نمود.

مدتهاست که گزارشاتی در خصوص عدم پرداختهای طولانی مدت این قشر به گوش می رسد، اما تا بدین لحظه هیچ فرایند دلخوش کننده ای صورت نپذیرفته است، لذا از این طریق ضمن ابراز همدردی با این قشرِ مظلوم واقع شده، از مجموعه های ذی ربط درخواست می شود مدیریت مطلوب این مهم را در دستور کار قرار دهند.

شناسه خبر : 812
تاریخ : 1400/6/11 05:59:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PBPsMa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.