آخرین اخبار
کنسرت فرج علیپور به هفته آینده موکول شد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: کنسرت گروه آقای " فرج علیپور " به زودی در مکان مناسب و شایسته علاقه‌مندان به این هنرمند برگزار می‌شود.

سید محمود سرباز، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزبه دریا کنار گفت:کنسرت گروه آقای " فرج علیپور " به زودی در مکان مناسب و شایسته علاقه‌مندان به موسیقی این هنرمند در این استان برگزار می‌شود. با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته چندین کنسرت در کرج برگزار شد و هفته گذشته نیز کنسرت آقای "حسن ریوندی" در همین سالن بود با نقص فنی سیستم سرمایشی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: تصور می‌شد نقص فنی سیستم سرمایشی تا برگزاری این کنسرت رفع شود که متاسفانه انجام نشد و به همین دلیل تصمیم به تعویق برگزاری این کنسرت شدیم.

وی خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری کنسرت گروه تال با مدیریت آقای فرج علیپور لغو نشده و اداره کل فرهنگ و ارشاد ارشاد البرز به اداره اماکن نیروی انتظامی این استان طی نامه‌ای اعلام کرد که کنسرت در تاریخ ۹ خرداد در کرج برگزار نمی‌شود و به مکان دیگری منتقل می‌شود.

سرباز افزود: برای ارائه مجوز به کنسرت‌ها با توجه به شرایط خاص استان البرز اولویت با مجوز‌های موسیقی سنتی و اقوام‌ها است که با درخواست آقای فرج علیپور نیز استقبال شد و حدود ۱۰ روز گذشته نیز مجوز ایشان صادر شده است.

وی یادآورشد: مطلبی که در فضای مجازی درباره لغو کنسرت منتشر شده صحت ندارد و کنسرت گروه تال هفته آینده برگزار و مکان آن به دوستداران موسیقی اعلام می‌شود.

شناسه خبر : 8374
تاریخ : 1402/3/9 11:16:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nwmpq4
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #فرج علیپور #کنسرت #وزارت ارشاد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.