آخرین اخبار
گام‌های مثبت به سوی رضایتمندی کارکنان و خانواده ‌های ساکن شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیران و کارکنان منابع انسانی پالایشگاه ششم گفت: صدای مشکلات و مسائل مهم کارکنان پرتلاش و خانواده های ساکن در شهرک مسکونی را به خوبی شنیده‌ایم و با حرکت جهادی گام در مسیر رفع مشکلات کلیدی نهاده‌ایم.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، با روی کار آمدن احمد باهوش در قامت مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و برگزاری نشست‌های مختلف با کارکنان واحدهای مختلف پالایشگاهی و دیدارهای چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان و شنیدن مشکلات و دغدغه‌‌های آنان در سال‌های اخیر، رسیدگی به مشکلات و مسائل مهم حوزه منابع انسانی در دستور کار جدی مدیرعامل مجتمع فاخر پارس جنوبی قرار گرفت.

با انتصاب بهرام حیدری به عنوان مدیر منابع انسانی از سوی مدیرعامل مجتمع، این رسالت مهم، رسیدگی به مشکلات و دغدغه های کارکنان و خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی بعنوان یکی از اولویت‌های کلیدی و بسیار مهم و جهادی در دستور کار حوزه منابع انسانی قرار گرفت.

بهرام حیدری، مدیرمنابع انسانی مجتمع در همان روزهای نخست فصل جدید فعالیت و تلاش در مجتمع بزرگ گاری کشور، با اتکا به حمایت‌ و رهنمودهای ارزشمند مدیرعامل مجتمع در جهت رفع مشکلات و مسائل مهم این حوزه، جلسات هم‌اندیشی و تخصصی را با مدیران و کارکنان منابع انسانی پالایشگاه‌‌های مجتمع برگزار نمود.

در همین راستا، مدیر منابع انسانی مجتمع صبح روز دوشنبه ( 21 آذرماه) در نشست هم‌اندیشی و تخصصی با مدیر پالایشگاه ، مدیران و کارکنان منابع انسانی پالایشگاه ششم بیان کرد: گام‌های بسیار مثبت و اساسی به سوی رضایتمندی کارکنان مجتمع و خانواده‌‌های ساکن شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی برداشته شده است و امید داریم با اقدامات جهادی نتایج بسیار مطلوبی در پی داشته باشد.


ایجاد ظرفیت سازمانی جدید


وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با حرفه سازماندهی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، سازوکارهای لازم به‌منظور ایجاد ظرفیت جدید سازمانی برای تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت نفت مشمول بند (د) تبصره (۲۰)که منجر به تبدیل وضعیت 3 هزار ایثارگر و فرزندان ایثارگران معزز در مجتمع گاز پارس جنوبی شده است، در کالبد ساختاری صنعت نفت تعبیه شد و مراحل قانونی آن به صورت شبانه‌روزی در دست اجرا می‌باشد.

رفع مشکلات بیمارستان‌‌های شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی

حیدری در ادامه تصریح کرد: در روزهای گذشته، بازدید میدانی از بیمارستان‌های شهرستان عسلویه و مراکز درمانی مستقر در شهرک مسکونی مجتمع و بیمارستان شهرک توحید انجام گردید و مشکلات و موارد متعدد بیمارستان‌های منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
وی عنوان داشت: همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، در آینده نزدیک کمک‌های بسیار خوبی در حوزه تجهیز و رفع مشکلات بیمارستان‌های پیرامونی در دست اجرا می‌باشد.

وی در این نشست بیان کرد: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و تضمین سلامت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده آنان با مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت به کار بسته‌ایم و در این زمینه با همه توان گام برمی‌داریم.

حیدری گفت: خدمات بهداشت و درمان گام به گام در مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش می‌یابد و این مهم با جلسات متعدد با مدیران ارشد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با خروجی بسیار روشن و امیدوارکننده‌ همراه است.

افزایش اماکن تفریحی و رفاهی جهت کارکنان و خانواده آنان در دستور کار ویژه قرار گرفته است


مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و نشست‌های متعدد، افزایش اماکن مهم تفریحی و رفاهی جهت کارکنان و خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی مجتمع در دستور کار مستقیم مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع قرار گرفته و تا اکنون در این حوزه مهم به سوی نتایج بسیارخوب و امیدوارکننده‌ى حرکت می‌کنیم.

وی گفت: پروژه‌های بسیار مهم و متعدد مستغلاتی در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی در دست اجرا است و امید داریم با پیشرفت مطلوب در این پروژه‌های مهم شامل: رنگ‌آمیزی و نصب کاغذ دیواری منازل، نصب کابینت، نصب و راه‌اندازی آسانسور، تعویض لوله های انشعاب آب،و ... رضایتمندی خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی را همراه داشته باشد.

عملیات اجرایی اصلاح و تغییر در مهندسی ساختار همسو با چابک‌سازی مجتمع گاز پارس جنوبی

حیدری در نشست مشترک با مدیران و کارکنان پالایشگاه ششم بیان کرد: با پیگیری‌های مدیرعامل و منابع انسانی مجتمع با مدیران ستادی و منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و مهندسی ساختار، ظرفیت‌های جدیدی در جهت ایجاد و ارتقاء سمت‌های سازمانی انجام شده است.

وی گفت: به زودی ساختار جدید سازمانی ستاد و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در اینده بسیار نزدیک از سوی مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ابلاغ خواهد شد.

حیدری افزود: به‌منظور توسعه و صیانت از سرمایه‌های انسانی متعهد، دانش‌محور و خلاق، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها از ساختار سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف تقویت انگیزه خدمت‌رسانی بسیار مطلوبی در این خصوص انجام شده است.
رسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدیدرسانه جدید

شناسه خبر : 4541
تاریخ : 1401/9/23 07:12:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Awuxqs
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #گام‌های مثبت #مجتمع گاز پارس جنوبی #رضایتمندی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.