گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
گره فاضلاب چغادک باز می شود/ اختصاص 100 میلیارد برای آغاز پروژه
نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در حاشیه دیدار با مدیرعامل آبفا کشور اظهار داشت: عدم احداث یا نیمه تمام ماندن زیرساختهای سامانه دفع بهداشتی فاضلاب در مراکز جمعیتی استان بخصوص نوار ساحلی یا نزدیک به ساحل سبب ایجاد مخاطرات عدیده بهداشتی و زیست محیطی گردیده است.

وی افزود: شهر چغادک یکی از مناطقی است که در صورت عدم چاره اندیشی در این خصوص، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، شهرسازی، زمین شناسی، توپوگرافی و... در آستانه بحران محیط زیستی - اجتماعی قرار خواهد گرفت.

عبدالکریم جمیری بیان داشت: بنا به این ضرورت به وزیر نیرو تاکید شد تا روند اجرایی و تامین مالی از محل منابع در اختیار در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به نظر مثبت وزیر نیرو در نشست گذشته، گفت: در برآورد اولیه این پروژه 900 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که خوشبختانه با نظر مساعد وزیر نیرو جهت برگزاری مناقصه 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

شناسه خبر : 11283
تاریخ : 1402/7/4 19:50:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rw9HCB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فاضلاب #چغادک #نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم #آبفا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.