آخرین اخبار
گشایش نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیجی
نمایشگاه صنایع دستی بسیج هنرمندان از شنبه در ساختمان معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گشایش یافت و تا چهارشنبه برپا است.

به‌گزارش دریاکنار؛ معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در آیین گشایش نمایشگاه بسیج هنرمندان به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه هنر‌های دستی هنرمندان بسیجی از شنبه در نمایشگاه هنر‌های سنتی معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در میدان امام (ره) بوشهر برپا شده است و تا چهارشنبه ادامه دارد.

خلیل رازه افزود: فراخوان این نمایشگاه را سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در اردیبهشت به هنرمندان داد که ۴۳ اثر به دبیرخانه فرستاده شد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند.

او اضافه کرد: پس از داوری، ۱۳ اثر برتر شده‌اند و ۵ اثر نیز به مرحله کشوری فرستاده می‌شود.

رازه بیان کرد: زین پس اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه‌هایی که در درازه سال برپا خواهدکرد یک غرفه ویژه به آثار هنرمندان بسیجی اختصاص خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای حمایت از هنر و صنایع دستی هنرمندان استان، دومین جشنواره هنر‌های دستی هنرمندان استان با استقبال هنرمندان بسیجی ربه‌رو شد که آثار برگزیده به نمایش گذاشته شد.

مصطفی مردانی افزود: این سومین نمایشگاه آثار هنرمندان بسیجی استان است و قصد داریم باز هم برای آثار هنرمندان را در نمایشگاه‌های آینده به نمایش بگذاریم.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

 
شناسه خبر : 13304
تاریخ : 1402/10/18 06:14:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gC4V9q
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نمایشگاه #صنایع دستی #بسیج هنرمندان #اداره‌کل میراث فرهنگی #گردشگری و صنایع دستی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.