آخرین اخبار
تقویت کارآفرینی و مهارت آموزی بانوان دراولویت کاری دولت است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: اولویت و نگاه اصلی دولت برای تقویت حوزه کارآفرینی بانوان، فراگیری مهارت است.

رقیه زنگنه‌نژاد در نشست با بانوان شاغل و مهارت آموزان مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران بوشهر بیان کرد: امروزه مهارت آموزی و مهارت افزایی، نقش به‌سزایی درتقویت فرهنگ کار و کارآفرینی دارد.

وی افزود: علاوه بر توجه به نوآوری، خلاقیت، هم اندیشی و هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف کارآفرینی در استان، به دنبال کمک به کارآفرینان و تولیدکنندگان برای دسترسی به بازار‌های هدف در دو بخش داخلی و خارجی هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآور شد: دولت سیزدهم درجهت تقویت حوزه کسب و کار و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض حمایت خوبی از بانوان کارآفرین داشته که نتیجه آن اشتغال پایدار ۲۴۰ زن سرپرست خانوار در استان بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر حمایت‌های دولت سیزدهم در این بخش حضور و تقویت بانوان در نمایشگاه‌های فصلی و ملی است.

زنگنه‌نژاد اظهار کرد: باتوجه به همکاری خیلی خوب اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان تفاهم نامه‌ای که اموربانوان وخانواده استانداری با این اداره کل منعقد کرده است، در نظر داریم محلی دایمی برای فروش و عرضه محصولات تولیدی مهارت آموختگان و کارآفرینان در نظر گرفته شود که امیدواریم با تشکیل و راه‌اندازی این بازارچه، ضمن کمک به رونق اقتصادی خانواده‌ها، سهمی به‌سزایی در اشتغال‌زایی این بانوان داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان کرد: رفتن کسب و کار‌ها به سمت خانواده‌محور شدن از جمله سیاست‌های دولت برای حمایت از کیان خانواده است.

شناسه خبر : 13387
تاریخ : 1402/10/23 12:17:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Yy4Xja
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دریاکنار #کارآفرینی #مهارت آموزی #بانوان #مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.