آخرین اخبار
💢گفتمان‌سازی تواصی، اعتماد به توان مردم و امیدآفرینی رویکرد اصلی تبلیغات اسلامی بوشهر در ماه رمضان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به برنامه‌های این اداره کل گفت: گفتمان‌سازی تواصی، اعتماد به توان مردم و امیدآفرینی رویکرد اصلی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه، و همچنین نیاز جدی عموم مردم به معنویت و تأثیر مثبت معنویت دینی بر سلامت روانی افراد، سیاست‌ها و برنامه‌های کلی ماه مبارک رمضان به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شکلی متفاوت انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: محور برنامه‌های قرآنی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در عید مبعث و توصیه‌های هشتگانه ایشان، گفتمان سازی تواصی، باور به توان مردم و امید آفرینی در جامعه است.

وی ادامه داد: این گفتمان‌سازی به علت شرایط فعلی جامعه با حضور فعالان جامعه قرآنی به‌ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی جریان پیدا می‌کند و استفاده از ظرفیت تشکل‌های قرآنی و سایر تشکل‌های دینی و امامان محله جهت این گفتمان‌سازی از اهداف این برنامه‌های قرآنی است.

وی گفت: جلسات خانگی قرآن کریم به‌عنوان محور فعالیت قرآنی است که پدر و مادر خانواده در کنار اعضاء خانواده هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی افزود: تعداد قابل توجهی از مراکز قرآنی با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآنی از قبیل ختم قرآن کریم، مسابقات و آموزش‌های قرآنی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی که با صدا و سیمای مرکز استان انجام گرفته، در خصوص آموزش قرآن کریم، شرح کوتاه از دعاهای روزانه ماه رمضان، شرح دعای ابوحمزه ثمالی برنامه‌هایی تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان بوشهر با هماهنگی با ائمه جمعه استان در طرح مواسات و رزمایش کمک‌های مؤمنانه حضوری فعال دارند.

شناسه خبر : 470
تاریخ : 1400/2/7 14:12:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jRXMTQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.