آخرین اخبار
یو اس‌ای تودی: عملیات هوایی ایران، تاریخی است
روزنامه گلوبال تایمز اعلام کرد ایران با هوش راهبردی پاسخ داد و با موشک و پهپاد، با موفقیت، اهداف اصلی نظامی در اسرائیل را منهدم کرد.

 به  نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، هانی الدالی گفت: فرودگاه نظامی نواتیم به طور کامل در حملات موشکی و پهپادی ایران تخریب شد.

 

بایدن به نتانیاهو گفته آمریکا در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد
جیم سیوتو گوینده خبر سی ان ان در حساب کاربری خود در ایکس به نقل از خبرنگار این شبکه در کاخ سفید نوشت: بایدن به نتانیاهو به صراحت گفته است که آمریکا در حال حاضر در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

 

بایدن: آمریکا به اسرائیل برای سرنگونی تقریبا همه پهپاد‌های ایرانی کمک کرد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد آمریکا به اسرائیل برای سرنگون کردن «تقریبا همه» پهپاد‌های ایرانی کمک کرد.

 

سی‌ان‌ان: حمله ایران علیه اسرائیل پنج ساعت طول کشید
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد حمله ایران علیه اسرائیل، پنج ساعت ادامه داشت.

 

ارتش آمریکا ده‌ها موشک ایرانی را سرنگون کرد
شبکه تلویزیونی العربی گزارش داد: خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد ارتش آمریکا ده‌ها فروند موشکی را که ایران به طرف اسرائیل شلیک کرده بود، سرنگون کرد.

 

اسکات ریتر: هر ۷ موشک مافوق صوت ایران به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد
اسکات ریتر بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل در حساب ایکس خود در واکنش به حمله موشکی ایران به اسراییل نوشت: چشم در برابر چشم. ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد.

نواتیم محل استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ است که به کنسولگری ایران در دمشق حمله کردند. حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد. به این فکر کنید. اسرائیل بی دفاع است.

 

 
شناسه خبر : 14846
تاریخ : 1403/1/26 05:18:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/E6SNyl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اسرائیل #عملیات هوایی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.