آخرین اخبار
برگزاری ضیافت افطاری "سفره همدلی" ویژه رانندگان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده آنان
آیین ضیافت افطاری "سفره ی همدلی" ویژه کارکنان و خانواده ارزشمند آنان در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

ضیافت افطاری ویژه رانندگان خدوم و خانواده ارزشمند آنان با هدف تکریم از تلاش ها و زحمات شبانه روزی این مجموعه بزرگ و گسترش فضای همدلی و صمیمیت برگزار گردید.

 

این مراسم ارزشمند "ضیافت افطاری" که برای نخستین بار از بدو آغاز فعالیت مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون با تاکید ویژه احمد باهوش بعنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و تلاش مدیران منابع انسانی و روابط عمومی در این مجموعه محقق شده، گامی در جهت تکریم از نیروی انسانی و افزایش فضای همدلی درون سازمان می باشد.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در یک سال اخیر با مدیریت و راهبری بسیار حکیمانه و موفق بزرگترین مرکز تولید گاز کشور بارها از تلاش و فعالیت ارزشمند رانندگان واحد حمل و نقل تشکر و قدردانی نموده و نقش رانندگان را در جهت شکوفایی و توسعه این مجموعه بسیار کلیدی و راهبردی توصیف کرده است.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با همراهی و کار تیمی مدیران پرتلاش منابع انسانی مجتمع توانسته اند مشکلات و مسائل گوناگون رانندگان را پیگیری و بسیاری از مشکلات این قشر ارزشمند را در ماه های گذشته مرتفع نمایند.

 

بر همگان روشن است، مدیرعامل و مدیران تازه نفس و جهادی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه های اخیر تمام توان خود را برای رفع مشکلات نیروی انسانی بزرگترین مرکز تولید گاز کشور به کار گرفته اند و تا رسیدن به نتیجه ی ایده ال تلاش خواهند کرد.

شناسه خبر : 7059
تاریخ : 1402/1/26 21:44:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/olsjFR
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #ضیافت #مهمانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.