آخرین اخبار
۱۲۴ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتی در ایام نوروز انجام شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در ایام نوروز ۱۲۴ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتی انجام شد.

مهندس پرویز احمدی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: اورژانس ۱۱۵ از بازوان توانمند نظام سلامت و پیشگام در مدیریت و مقابله با حوادث و سوانح است.
وی با اشاره به اینکه ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مناطق کاکی، چاووشی، شنبه و گلستان و یک پایگاه اورژانس شهری در خورموج، خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی را در شهرستان دشتی ارائه می‌دهند افزود: در ایام نوروز، ۱۲۴ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتی انجام گرفت که از این تعداد، ۴۲ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۲ مأموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع مأموریت‌های ترافیکی انجام شده که منجر به اعزام ۵۷ مصدوم به مراکز درمانی شد، ۲۳ مأموریت درون‌شهری و ۱۹ مأموریت برون‌شهری بوده است.
مهندس احمدی با اشاره به اینکه در سال گذشته با اقدام به‌موقع و دقت نظر پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتی شاهد ۴ مورد نجات جان مادر باردار و نوزاد در نقاط صعب‌العبور شهرستان بودیم تصریح کرد: پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ همواره در مقاطع مختلف با تعهد و همت والای خود فصل‌های درخشانی را از خدمات صادقانه به بیماران و حادثه دیدگان رقم زده‌اند که ستودنی و قابل‌تقدیر است.
وی استقرار در محل برگزاری آیین‌ها و مراسم ملی و مذهبی را از دیگر اقدامات اورژانس ۱۱۵ برشمرد و افزود: اورژانس ۱۱۵ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس شهروندان و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در نقاط مختلف شهرستان است.

شناسه خبر : 6902
تاریخ : 1402/1/21 10:21:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/anukZs
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #بهداشت #شبکه #درمان #مأموریت #اورژانس #115 #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.