آخرین اخبار
۱۷۰۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان در بوشهر افتتاح و اجرا شد
معاون هماهنگی عمرانی استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۷۲۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است.

محمد هادی رستمیان در مراسم برنامه‌های دهه فجر شهرستان دیلم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده که به ویژه در روستاها شاهد شتاب خوبی در عمران روستاها هستیم.

 وی ابراز داشت: در دهه فجر امسال ۱۷۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است.

رستمیان گفت: برای شهرستان دیلم در دهه مبارک فجر ۲۱۷ برنامه در نظر گرفته شد که ۶۷ مورد پروژه‌های عمرانی است که از این تعداد قریب به ۳۲ پروژه در سطح روستاها اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: از پروژه‌های شاخص شهرستان که شاهد بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود، می‌توان به سد دره امیری، پست برق، جاده گوره به گچساران، پلاژ بانوان و… اشاره کرد.

رستمیان بیان داشت: عملیات اجرایی فاز دوم جاده گوره به گچساران و همچنین فاز دوم جاده دیلم به بهبهان در دهه فجر آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: پلاژ بانوان خواسته بحق بانوان شهرستان دیلم بوده که باعث رونق گردشگری هم خواهد شد که در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی جاده دیلم به بی بی حکیمه را در برنامه شهرستان داریم که باعث می‌شود چند روستا از بن بست خارج شوند که بزودی آغاز خواهد شد.

رستمیان در پایان اشاره کرد: همچنین افتتاح ساختمان اداره گاز هم از برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود و تقدیم مردم شریف شهرستان دیلم خواهد شد.

 

 
شناسه خبر : 13861
تاریخ : 1402/11/21 11:25:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g7FCC8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمد هادی رستمیان #استاندار بوشهر #دهه فجر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.