آخرین اخبار
۲ سال حبس برای یکی از کارکنان حوزه نفت بدلیل عدم رعایت قانون منع مداخله در معاملات دولتی
مدیرکل بازرسی استان بوشهر بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال همچنین حکم محکومیت برای چهار نفر از کارکنان یکی از شهرداری‌های استان به جرم تدلیس، مداخله و تبانی در معاملات دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع صادر شده است.

اسحاق شهبازی اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی، ۲۶۰ هزار مترمربع از اراضی شهری و ۸۶ هکتار از اراضی کشاورزی این استان از تصرف زمین‌خواران خارج شد.

وی افزود: در مدت یاد شده همچنین به تعداد یک‌هزار و ۱۰۶ شکایت و گزارش واصله به سامانه ملی رسیدگی به گزارشات فساد و سامانه شکایات و اعلامات رسیدگی شده است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر تصریح کرد: معرفی ۷۸ نفر از کارکنان و مدیران دستگاه‌های دولتی به مراجع قضایی و ۳۱۷ نفر به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیته انضباطی به دلیل سو جریانات اداری از دیگر اقدام‌های انجام شده در یکسال اخیر بوده است.

شهبازی بیان کرد: طی بازه زمانی ۶ ماه اول سال جاری، با پیگیری بازرسی کل استان، وصول ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از مالیات های وصول نشدهانجام شده است.

وی ادامه داد: طی همین مدت، یک‌هزار و ۸۱ پرونده به ارزش هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال شامل انواع کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان نظیر ابزار آلات، لامپ، پارچه، کیف و کفش، سیگار، گردو، مواد غذایی، نوشیدنی، خودرو، قهوه، آب میوه های خارجی، مواد آرایشی و بهداشتی با همکاری دستگاه‌های ذیربط تعیین تکلیف قطعی شده است.

شهبازی افزود: حصول صرفه‌جویی و جلوگیری از تضییع بیت المال در دستگاه های دولتی استان بویژه حوزه‌های نفتی به میزان ارزی ۳۱.۷ میلیون یورو ، ۱۰۰ میلیون دلار و ریالی معادل ۱۶ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال از جمله دستاوردهای شاخص اداره کل بازرسی استان بوشهر است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال همچنین حکم محکومیت برای چهار نفر از کارکنان یکی از شهرداری‌های استان به جرم تدلیس، مداخله و تبانی در معاملات دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع صادر شده است.

وی گفت: محکومیت قطعی(تحمل ۲ سال حبس) برای یکی از کارکنان حوزه نفت بدلیل عدم رعایت قانون منع مداخله در معاملات دولتی و محکومیت به پرداخت جریمه نقدی ۶۰۰ میلیون ریال و تحمل ۷۴ضربه شلاق یکی از کارمندان دستگاه های فرهنگی به دلیل ارائه گزارش خلاف واقع و خسارت به اموال عمومی از دیگر اقدام‌های انجام شده در نیمه نخست امسال است.

شهبازی عنوان کرد: محکومیت قطعی به تحمل ۲ سال و ۶ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق ۲ نفر از کارمندان دستگاه‌های حوزه تولید به دلیل رعایت نکردن قانون منع مداخله در معاملات دولتی از دیگر محکومیت‌های صادر شده در استان است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: محکومیت احدی از کارمندان شهرداری‌های استان به تحمل پنج سال حبس و انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت یک سال و ۳۸ضربه شلاق به جرم دریافت رشوه و محکومیت یکی از دهیاران به جرم تدلیس در معاملات دولتی و تحمل ۶ ماه حبس و برگشت خسارت وارد و یک سال منع از خدمات دولتی و عمومی از دیگر اقدام‌های اداره کل بازرسی استان بوشهر است.

 
شناسه خبر : 11657
تاریخ : 1402/7/19 14:52:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ECmIEW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اسحاق شهبازی #مدیرکل بازرسی #محکومیت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.