گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۲ پروژه آب شیرین‌کن و مخزن یکهزار مترمکعبی روستاهای هلیله و بندرگاه شهرستان بوشهر به بهره‌برداری رسید
همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های آب شیرین‌کن و مخزن (همراه با خطوط انتقال) روستاهای هلیله و بندرگاه شهرستان بوشهر هر کدام با ظرفیت یک‌هزار مترمکعب در آیینی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و شماری از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

ابوالحسن عالی در آیین یاد شده با تبریک دهه فجر و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: آب شیرین‌کن هلیله و بندرگاه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تولید یکهزار مترمکعب در شبانه‌روز احداث شده که یکهزار و ۶۰۰ خانوار با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: منبع تامین آب این طرح آب دریا، ظرفیت تامین آب خام آن ۱۵۰ مترمکعب بر ساعت و حجم مخازن آب‌های خام و پاک آن در مجموع ۱۲۰ مترمکعب است.

عالی ادامه داد: مخزن و خطوط انتقال روستاهای هلیله و بندرگاه نیز با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ظرف مدت ۱۸ ماه احداث شده است.

وی افزود: طول خطوط انتقال احداثی در این پروژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر و با قطرهای ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیمتر است که در افزایش پایداری آب شرب روستاهای هلیله و بندرگاه نقشی قابل توجه ایفا می‌کند.

عالی یادآور شد: همزمان با دهه فجر، ۱۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان در مجموع با چهار هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیاتی می‌شود.

شناسه خبر : 13733
تاریخ : 1402/11/14 11:49:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/o3DJzn
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #آب شیرین‌کن #پروژه #روستاهای هلیله #بندرگاه #مخزن #شهرستان بوشهر #بهره‌برداری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.